לקראת פרידה: הרצוג ובנט בפגישת סיכום

לקראת פיזורה של הכנסת, הזמין הנשיא את הראש הממשלה לפגישת פרידה בביתו וסיכמו יחד את השנה האחרונה | בין היתר דנו השניים על המצב המדיני והביטחוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 17:08 ל בסיון התשפב

לקראת פרידה: הרצוג ובנט בפגישת סיכום
בנט והרצוג, צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נועד היום (ד') בבית הנשיא עם נפתלי בנט לקראת סיום תפקידו כראש ממשלה ה-13 של מדינת ישראל. במהלך הפגישה הנשיא וראש הממשלה הודו על שיתוף הפעולה ההדדי ביניהם במהלך השנה האחרונה.

הנשיא הודה לראש הממשלה היוצא על שיתוף הפעולה ההדוק למען ביטחון מדינת ישראל, והוסיף כי עבודתם המשותפת הייתה תמיד באווירה טובה, חברות והערכה הדדית. הוא ציין כי בנט פעל תמיד כשטובת הציבור ומדינת ישראל לנגד עיניו.

ראש הממשלה הודה להרצוג על החברות, העצה הטובה, על האהבה למדינת ישראל ועל פעילותו העקבית של הנשיא לחיבור בין כל חלקי העם. בנוסף, השניים דנו על תמונת המצב המדינית והבטחונית, על ביקורו הצפוי של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ועל חידוש שיחות הגרעין עם איראן. 

בנט נפרד מהשרים בישיבת הממשלה האחרונה: "נצלו כל דקה לפני פיזור הכנסת"

בתחילת השבוע התכנסו השרים לישיבת ממשלה אחרונה תחת ראש הממשלה נפתלי בנט, שבחר לסכם את השנה האחרונה והודה להם על פעילותם במהלך השנה האחרונה.

"בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו. לכן אני מבקש מכל השרים לנצל כל יום וכל שעה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת", אמר ראש הממשלה היוצא, "האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות".