מנכ"ל משרד הדתות הודיע לכהנא על סיום תפקידו

מנכ"ל המשרד לשירותי דת מוני מעתוק הודיע למתן כהנא כי ברצונו לסיים את תפקידו, והוא יעזוב בסוף חודש יולי | סגן השר נפרד: "חלק בלתי נפרד מהשינוי בשירותי הדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 13:11 ל בסיון התשפב

מנכ"ל משרד הדתות הודיע לכהנא על סיום תפקידו
מוני מעתוק, צילום: משרד הפנים

לאחר כשנה בתפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק, מסיים את תפקידו. מעתוק הודיע לסגן השר מתן כהנא על רצונו לסיים את תפקידו מסיבות אישיות בסוף חודש יולי 2022.

כזכור, מעתוק שימש בתפקידים ציבוריים רבים בהם מנהל האגף הבכיר לניהול ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים,  ממלא מקום הממונה על מחוז הדרום במשרד, סמנכ"ל המשרד לענייני מינהל והון אנושי. כמו כן כיהן כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובניה גליל מזרחי, וכראש עיריית טבריה. 
כאמור בשנה האחרונה שימש כמנכ"ל המשרד לשירותי דת.

מעתוק אמר: "המשרד לשירותי דת בשנה האחרונה עבר שינויים מרחיקי לכת ואף התאמת תשתיות רלוונטיות לטווח ארוך וכל זה לצד קידום רפורמות משמעותיות שבוצעו. אני מודה לסגן השר כהנא על הדחיפה קדימה ללא פשרות, האמון והגיבוי המלא לאורך כל התקופה לי ולכל הדרג המקצועי של המשרד".

סגן השר לשירותי דת מתן כהנא שיבח את מעתוק בשנה האחרונה ונתן לו את ברכת הדרך: "את מוני הכרתי רק לפני קצת יותר משנה, וזכיתי להכיר שותף מלא לדרך. מוני הוא אדם חרוץ ומקצועי מאין כמותו, והיה חלק בלתי נפרד מהשינוי בשירותי הדת בישראל. אני מוקיר תודה למוני שהיה יד ימיני בכל השנה החולפת, וגם חבר יקר. מדינת ישראל ואני מודים לו מאוד מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".