עדיין ברחוב בלפור: לפיד יגור בבית ששימש את מאבטחי נתניהו

ראש הממשלה החליפי שצפו להיכנס לתפקידו השבוע, יעבור מתל אביב לוילה ברחוב בלפור בירושלים ששימשה לפני כן את מאבטחיו של נתניהו וסמוכה למעון הרשמי | הבוקר הגיעה משאית הובלות למעון הרשמי בכדי להעביר ציוד וריהוט למעון החליפי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 20:18 כט בסיון התשפב

עדיין ברחוב בלפור: לפיד יגור בבית ששימש את מאבטחי נתניהו
בית ראש הממשלה בבלפור. ארכיון, צילום: Hadas Parush/Flash90

דירה כבר יש: בשל השיפוצים במעון הרשמי בבלפור ולאחר שבנט המשיך לגור בביתו שברעננה, ראש הממשלה המיועד יאיר לפיד בפיתרון יצירתי. יושב ראש יש עתיד יעבור לגור בקומה השנייה בוילה הנמצאת במרחק של 200 מטרים מהמעון הרשמי, גם היא ברחוב בלפור בירושלים.

שגרירות ובית מאבטחים

לפי הפרסום של אביעד גליקמן, מדובר בדירת שלושה חדרים ששימשה בעבר את שגרירות גואטמלה וכן למגורים של מאבטחי נתניהו. עוד נטען בדיווח כי כבר הבוקר הגיעה משאית הובלות למעון הרשמי בכדי להעביר ציוד וריהוט למעון החליפי. נזכיר כי עד כה התגורר לפיד בשכונת צהלה שבתל אביב.

בנט בביקור ראשון בבלפור

בנט בביקור בבלפור. לפיד החליט אחרת | צילום: משרד ראש הממשלה

כזכור, החלטתו של בנט להמשיך לגור ברעננה עוררה סערות רבות ונטען כלפיו כי מדובר בבזבוז של מיליונים. "עבודות הבנייה בבית ראש הממשלה ברעננה נעשו מבלי שקדם להן הליך תכנוני כנדרש", טען שופט העליון נועם סולברג. "לעותרים הייתה אפשרות להשיג על העבודות, אך בפועל לא היה הליך כזה. עד כה לא חלה התקדמות בעבודות בבלפור מתירוצים שונים. מצב לא ראוי ולא תקין".


(הפגנה בבלפור נגד נתניהו. ארכיון)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן