ארבעה אקדחים ושלושה M-16: סוכל ניסיון הברחת נשק לטרור באיזור ים המלח

כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל סיכלו ניסיון הברחת אמצעי לחימה וכלי נשק באזור ים המלח.. הם תפסו שני חשודים עם תיק ובו ארבעה אקדחים, שלושה כלי M-16 ותחמושת

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 19:08 כט בסיון התשפב

ארבעה אקדחים ושלושה M-16: סוכל ניסיון הברחת נשק לטרור באיזור ים המלח
הברחה. ארכיון, צילום: דוברות שירות בתי הסוהר

הותר לפרסום: תצפיות צה"ל זיהו לפני כחודש שני חשודים שהתקרבו לשטח ישראל באזור ים המלח, שבמרחב החטיבה המרחבית יואב. לאחר סריקות במרחב נתפסו שני חשודים על ידי כוחות הביטחון כשברשותם תיק ובו ארבעה אקדחים, שלושה כלי M-16 ותחמושת.

צפו:

שני החשודים, עלא רחמן אבו סבייח ומאג'ד קשכר, אזרחים ישראלים תושבי הפזורות הבדואיות הסמוכות לדימונה, נעצרו לחקירת שב"כ בשיתוף משטרת ישראל בחשד כי מדובר בהברחה שיועדה לגורם טרור.

בעקבות חקירתם בשב"כ של השניים, נעצרו לחקירה גם הגורמים שהובילו את פעילות ההברחה, מחמד קשכר וסלמאן אלוג', פעילים שעליהם קיים מידע כי הם פועלים בגבול הירדני להברחת אמצעי לחימה. חומר החקירה בעניינם של החשודים הועבר לפרקליטות מחוז דרום לשם גיבוש כתבי אישום, לצד בקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

בהודעה נמסר: "צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל רואים בחומרה כל מעורבות של אזרחים ישראלים בהברחות אמל"ח לשטח מדינת ישראל, ובכך לסכן את ביטחון המדינה ותושביה".