מחבל מורשע ששוחרר בעסקת שליט עלה כנציג ההורים בטקס סיום בית ספר

עלי עמרייה שוחרר מהכלא הישראלי בעסקת שליט לאחר שהיה אחד משני מחבלים שזרקו רימון בחיפה, ובטקס סיום בית ספר באיבטין הוא עלה לבמה כנציג ההורים לצידו של ראש המועצה | מהמועצה נמסר: "המקרה הסב צער רב לראש המועצה, בן למשפחה שכולה, שלא הכיר ולא ידע מי ההורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 22:22 כח בסיון התשפב

מחבל מורשע ששוחרר בעסקת שליט עלה כנציג ההורים בטקס סיום בית ספר
אסיר בכלא ביטחוני. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

תיעוד מאיבטין: מחבל מורשע ששוחרר בעסקת שליט עלה כנציג ההורים בטקס סיום בית ספר. עלי עמרייה, תושב איבטין, היה אחד משני מחבלים שזרקו רימון באוגוסט 1988 במדרחוב נורדאו בחיפה. 25 בני אדם נפצעו בפיגוע הזה, בהם ילד בן 8.

צפו בתיעוד:

מתיעוד שחשף חן ביאר בכאן חדשות, נראה עמרייה עולה לבמה כנציג ההורים בטקס הסיום של בית הספר באיבטין. ניתן לראות אותו לוחץ ידיים ומחלק תשורה למורות ומורי בית הספר, כשלצידו עמוס נצר ראש המועצה האזורית זבולון. על הבמה נכחה גם מנהלת מחלקת החינוך של המועצה ומנהל בית הספר. נוכחותו על הבמה עוררה תמיהה רבה גם בקרב הורים ותלמידים באולם. ראש המועצה אמר שלא ידע מי הוא האיש שעומד לידו.

תגובת המועצה האזורית זבולון: "המקרה הסב צער רב לראש המועצה, בן למשפחה שכולה, שלא הכיר ולא ידע מי ההורה. משנודע לראש המועצה בשלהי האירוע במי מדובר, הוא ניתק איתו כל מגע, אך החליט בלב כבד שלא לנטוש את האירוע כדי להימנע מפגיעה בתלמידים הנרגשים. ראש המועצה הביע את מחאתו החריפה בפני הגורמים הרלוונטיים בבית הספר על שהתרחש באירוע ופעל להפסקת מעורבות ההורה בבית הספר, כך שלא יוזמן להבא לפעילויות ולאירועים".