יפה בן דויד ניצחה: יום שביתה כללית נוסף בבתי הספר והגנים

הסתדרות המורים ממשיכה את מאבקה להעלאה בשכר המורים, והורים רבים יאלצו לוותר על יום עבודה נוסף. מזכ"לית ההסתדרות תקפה את החלטת שר האוצר ליברמן לתקצב פעילויות קיץ: "מסתבר שלאוצר יש כסף אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/06/22 07:28 כד בסיון התשפב

יפה בן דויד ניצחה: יום שביתה כללית נוסף בבתי הספר והגנים
שביתה כללית, גם היום, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שביתה כללית. על אף מאמצי הרשויות המקומיות, גם היום (ה') תתקיים שביתה בבתי הספר וגני הילדים בכל רחבי הארץ, למעט מספר מצומצם של יישובים דוגמת עפולה, לוד, מועצה אזורית בנימין ומעלה אדומים בהן כן יפתחו את גני הילדים באמצעות סייעות ועובדי הצהרונים. בכוכב יאיר-צור יגאל יתקיימו הלימודים באופן חלקי.

בירושלים ובמקומות רבים נוספים נערכו לפתיחת הגנים, אולם לבסוף הודיעו כי הדבר לא יצא לפועל, בעקבות הודעות ההסתדרות כי לא תאפשר את פתיחת גני הילדים ללא נוכחות איש צוות חינוך. 

בהודעת הסתדרות המורים אמש, נכתב כי "העיצומים יימשכו עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר ושבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להיכנס למשא ומתן רציני כבר מחר".

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד תקפה את משרד האוצר בעקבות הודעתו מאתמול על כוונתו לממן מיום ראשון פעילויות קיץ במוסדות החינוך. "מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות. אני מודה לארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות על הסולידריות וההגנה על הסייעות מפני ניצול של האוצר".