בוגרי קורס הטיס קיבלו דרגות: "רבים יהיו תלויים בכם"

בבסיס חיל האוויר בחצרים הוענקו דרגות ל-36 לוחמים ולוחמות צוות אוויר שסיימו את קורס הטיס ויהוו את חוד החנית המבצעית של צה"ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות, "נחשפתם לאחריות הרבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 07:51 כב בסיון התשפב

בוגרי קורס הטיס קיבלו דרגות: "רבים יהיו תלויים בכם"
הקצינים הצעירים בחיל האוויר, צילום: דובר צה"ל

טקס הענקת דרגות בו הוענקו דרגות הקצונה לבוגרי קורס הטיס מחזור 184, התקיים אתמול (ב') בבסיס חיל האוויר בחצרים. הדרגות הוענקו ל-36 לוחמים ולוחמות צוות אוויר, שיהוו את חוד החנית המבצעית של צה"ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות. בנוסף לקבלת הדרגות, הוכרו המסיימים כבוגרי תואר לימודים אקדמי מאוניברסיטת "בן גוריון".

הקצינים הצעירים בחיל האוויר

הקצינים הצעירים בחיל האוויר צילום: דובר צה"ל

"בקרוב מאוד, המשימה הבאה תהיה המשימה שלכם"

תת-אלוף גיא דוידסון, מב"ס חצרים, פנה בדבריו לקצינים הצעירים ואמר, "בשלוש השנים האחרונות, ראיתם ושמעתם את מטוסי הבסיס המבצעיים וצוותיהם מתכוננים ליום פקודה וממריאים לטיסות מבצעיות פעמים רבות. ראיתם פעילות ענפה במסגרת הביטחון השוטף, המערכה שבין המלחמות וגם במבצע 'שומר חומות'. לצד תהליך הכשרתכם במסגרת קורס הטיס, נחשפתם לאחריות הרבה המוטלת על כל אחד ואחת מאנשי צוות האוויר בבסיס. היום, אתם מצטרפים אליהם - בוגרות ובוגרים, בקרוב מאוד, המשימה הבאה תהיה המשימה שלכם. אתם הערובה לכך שגם בעתיד, מול כל אתגר שאליו יידרש חיל האוויר יתייצב מוכן, נכון ונחוש לביצוע המשימה ולשמירה על ביטחון אזרחי המדינה. אני סומך עליכם ומאחל לכם בהצלחה בהמשך".

הקצינים הצעירים בחיל האוויר

הקצינים הצעירים בחיל האוויר צילום: דובר צה"ל

"שלוש שנים מאז נכנסתם בשערינו, בני ובנות נוער מוכשרים. כעת אתם לוחמים אוויריים. על כתפיכם מונחת אחריות עצומה", אמר מפקד בית הספר לטיסה, אל"ם א', "כוח שיכול בשבריר שנייה לשנות את העתיד. רבים יהיו תלויים בכם, ביכולת קבלת ההחלטות שלכם, בחדות ובדיוק שתצליחו להפגין. ביכולת שלכם לתעל את כל מה שלמדתם לרגע אחד ומכריע שבו תלויה הצלחת המשימה, שבו תלויים חיי אדם. האחריות לפיקוד על אנשי החיל ולעיצוב דמות החיל לשנים רבות קדימה, גם היא תוטל עליכם. אני סומך עליכם ומאמין בכם. עלו והצליחו".