בפעם השלישית ברציפות: הלימודים יחלו בשעה 10:00

התלמידים הצעירים בכל הארץ שוב יפתחו את יום הלימודים באיחור עקב עיצומי המורים הממשיכים גם לאחר פתיחת החופש הגדול לשכבה הבוגרת. "רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 07:42 כב בסיון התשפב

בפעם השלישית ברציפות: הלימודים יחלו בשעה 10:00
גן סגור, שוב, צילום: Michael Giladi/Flash90

היום השלישי של השביתה הארצות: הלימודים בכל הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים יחלו הבוקר (ג') בשעה 10:00, יום לאחר שתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים יצאו לחופשת הקיץ. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. כזכור, העיצומים התחילו בשבוע שעבר וגם בתחילת השבוע הלימודים התחילו בשעה עשר.

בהסתדרות מאשימים: זלזול והתעלמות

מהסתדרות המורים נמסר: "הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה - בנט ולפיד – ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מידי. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים לא יופסקו עד שפקידי האוצר ישימו על השולחן הצעה רלוונטית".

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד האשימה את הממשלה."אם לפיד, בנט וליברמן רוצים לסיים את המשבר הזה, הם יכולים לעשות זה ברגע. הם כנראה נהנים לראות את מיליוני ההורים, שגם ככה בקושי מתמודדים עם יוקר המחייה בארץ, עכשיו סובלים גם מחוסר ודאות במערכת החינוך. אני קוראת להם שוב - בואו, שבו לשולחן המו"מ ותראו איך הפקידים מתנהגים".