ליברמן מגלה: "השארתי הודעות לאורבך אבל הוא לא חוזר אליי"

שר האוצר מתייחס למצבהפוליטי וחושף כי השאיר הודעות לניא אורבך אך זה לא חזר אליו | הוא התייחס גם לשביתת עובדי ההוראה ולמחאה על שכרם וקרא ליו"ר הסתדרות המורים "אנחנו רוצים לדון על הכל. נעשה מאמץ אמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/22 14:29 כא בסיון התשפב

ליברמן מגלה: "השארתי הודעות לאורבך אבל הוא לא חוזר אליי"
ליברמן בישיבת הסיעה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בצל המצב הפוליטי הרעוע, שר האוצר כינס את סיעת ישראל ביתנו לישיבת סיעה. הוא התייחס למספר נושאים, בהם חבר הכנסת ניר אורבך והשביתות המורים. על אורבך אמר ליברמן: "לא הצלחתי לדבר איתו לא בטלפון ולא פנים מול פנים. אשמח לקבל איתו טלפון ולשוחח איתו אישית. השארתי שתי הודעות לניר אורבך, והוא טרם חזר אליי".

כזכור, לפני כשבוע פרסם ליברמן מכתב לאורבך וכתב לו: "זה לא משנה מה יובטח לך, על מה תחתום ואיזה ערבויות יהיו, בסוף הוא ישקר וירמה אותך. תלמד לקח מכל ההבטחות שניתנו לשר החינוך הרב רפי פרץ, לשר האוצר ניר ברקת ולשר הכלכלי הבכיר משה פייגלין". 

שביתות המורים

ליברמן התייחס גם לשביתות הסתדרות המורים. כזכור, ביום האחרון לשנת הלימודים בחטיבות הביניים הודיעה הסתדרות המורים על שביתה כללית בכל הארץ, כאשר בכל המוסדות, כולל גני הילדים ובתי הספר היסודיים, הלימודים החלו באיחור של שעתיים, והמורים מוחים על שכרם ותנאי העסקתם. 

שר האוצר קרא ליו"ר ההסתדרות יפה בן דוד "להפסיק עם האולטימטומים והשביתות. מציע להיכנס למשא ומתן רציף מיום ראשון עד שנגיע להסכם, אבל להגיע באופן פתוח בלי דעות קדומות". עוד הוסיף, "אנחנו רוצים לדון על הכל. שכר המורים, התאמת חופשים בין מערכת החינוך למשק הישראלי וגם תגמול למצוינות. נעשה מאמץ אמיתי להגיע להסכמה לטובת כולם".