נתניהו טוען: בנט יקדם את חלוקת ירושלים בביקור ביידן

יו"ר האופוזיציה התייחס להתנדנדות של ניר אורבך: "מחזק אותו שילך בעקבות שיקלי וסילמן". נתניהו המשיך לפרגן לחבר הכנסת מימינה: "צדקת כשאמרת ש'הניסוי נכשל', אבל הכישלון הזה מסכן מדינה שלמה. ברגע המכריע יש לעשות מעשה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/06/22 19:46 יז בסיון התשפב

נתניהו טוען: בנט יקדם את חלוקת ירושלים בביקור ביידן
נתניהו, מפיץ פייק ניוז?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טקס הזיכרון לחללי ספינת "אלטלנה" נערך הערב (ה'), 74 שנים אחרי מותם של 19 אנשים ופציעתם של עשרות לוחמים נוספים באחד התקריות הקשות שידעה המדינה מאז ומעולם. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע לטקס והתייחס לשבריריות הקואליציה ולריח הבחירות שבאוויר.

"אני שומע בימים האחרונים שגם ניר אורבך מודאג מהמצב של המדינה. חבריו עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר עשו את המעשה הציוני הנכון. ואני מחזק אותו שילך בעקבותיהם", אמר נתניהו והוסיף: "אני יודע שליבו של ניר במקום הנכון, שהוא מתנגד להכרה בחלוקת ירושלים שבנט מקדם בביקור ביידן, שהוא מתנגד לממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים, לאן הגענו? שהוא מתנגד למסירת השליטה של המדינה וכלכלתה לרע"מ, למשותפת ולכוחות אנטי ציוניים אחרים".

נתניהו המשיך והתייחס למצבו של אורבך שהודיע על הפסקת תמיכתו בהצבעות הקואליציה עד אישור תקנות יו"ש: "אני אומר לו: צדקת כשאמרת בכנסת באותו רגע של אמת ש'הניסוי נכשל'. אבל הכישלון הזה מסכן מדינה שלמה, מסכן את עתידנו. ברגע המכריע יש לעשות מעשה".