אמו של הנער הנעדר מתחננת לעזרה: "כאילו מדובר בחפץ שנאבד ולא בחיי אדם"

גיטי קליינרמן סיפרה על בנה בן ה-16 שנסע לשבת במירון לפני כמעט שלושה חודשים ועדיין לא שב הביתה. לדבריה, כאשר חלף שבוע מבלי שיחת טלפון הבינה שמשהו קרה, "הוא חי? מישהו מחזיק בו? אנחנו באוויר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/22 21:51 טו בסיון התשפב

אמו של הנער הנעדר מתחננת לעזרה: "כאילו מדובר בחפץ שנאבד ולא בחיי אדם"
אברהם משה קליינרמן, נעדר תקופה ארוכה, צילום: דוברות המשטרה

לפני כמעט שלושה חודשים התקבלה תלונה בתחנת המשטרה מודיעין עילית אודות היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. מרגע קבלת התלונה פועלים כוחות משטרה רבים ומתנדבים בניסיונות לאתרו. בוצעו פעולות רבות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים, הפעלת יחידות מיוחדות, הפעלת מתנדבים רבים ועוד.

"למשטרה יש כוחות ומנגנונים, מה קורה פה? 80 יום נער בישראל נעדר ואין שום קצה חוט? זה נשמע לכם הגיוני? נראה לכם נורמלי?", כך אמרה היום (ג') גיטי, אמו של מוישי בראיון שהעניקה לאולפן ynet. לדבריה, מוישי סיפר שהוא יוצא לשבת במירון, ובמוצאי שבת היה אמור לחזור לישיבה בה הוא לומד, אולם הוא לא הגיע. האם מספרת כי הוא ילד בוגר ואחראי, וכאשר עבר שבוע בלא שהתקבלה שיחת טלפון ממנו, היא הבינה שמשהו קרה. 

"ניסינו להתקשר ולחפש, וראינו ששבוע בעצם אף אחד לא ראה או שמע ממנו. פנינו למשטרה, ואנחנו מרגישים שאין מספיק מענה. אני מרגישה שהיחס הוא כאילו מדובר בחפץ שנאבד, ולא בחיי אדם. מה קורה איתו, הוא חי? הוא לא? מישהו מחזיק בו? אנחנו נמצאים באוויר, בסימן שאלה ענק, בספק שאוכל אותנו מבפנים". 

תיאור הנעדר: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה.תיאור לבוש: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.