הסתה לאלימות: בליכוד הגישו תלונה נגד יאיר גולן

סגן שר הכלכלה סיפק עוד אמירה שנויה במחלוקת כאשר התראיין ואמר, "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו". במפלגתו של יו"ר האופוזיציה הזדרזו לגנות: "הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 14/06/22 17:57 טו בסיון התשפב

הסתה לאלימות: בליכוד הגישו תלונה נגד יאיר גולן
יאיר גולן , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תנועת הליכוד הגישה היום (ג') תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת יאיר גולן, בדרישה לפתוח נגדו בחקירה על הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. "אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן".

על כך אמר גולן, "זו השיטה, להלך אימים. לא תפחידו אותנו. נפעל נגד ההסתה שלכם, ונגד השחיתות שלכם, ללא מורא וללא פחד". מוקדם יותר היום, התראיין סגן שר הכלכלה לרדיו 90 ודיבר על המציאות הפוליטית המתוחה, "אנחנו בתהליך לא טוב וזה נעשה יותר ויותר חמור", הוא אמר והוסיף, "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו". 

נתניהו

נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מהליכוד נמסר בתגובה: "דברי ההסתה החמורים של יאיר גולן נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו".