שר החוץ או הנשיא של איחוד האמירויות? הטעות המביכה של בנט וירון אברהם בטוויטר

מוקדם יותר היום נחת ראש הממשלה לביקור קצר באיחוד האמירויות. בשעות הצהריים צייץ על ביקורו אצל הנשיא שייח' מוחמד בן זאיד, אלא שאל הציוץ צורפה תמונתו של שר החוץ של האמירויות | הכתב המדיני של חדשות 12 - נפל גם הוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 15:45 י בסיון התשפב

שר החוץ או הנשיא של איחוד האמירויות? הטעות המביכה של בנט וירון אברהם בטוויטר
ראש הממשלה במליאת הכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט, נחת הבוקר (ה') באבו דאבי, שם פגש את נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד. את בנט קיבל משמר כבוד בראשות שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד. הציוץ שהעלה ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו גרם למבוכה קלה, שתוקנה כשעה לאחר מכן.

בשעה 13:58 צייץ בנט: "הגעתי לפני זמן קצר לאבו דאבי כדי לפגוש את ידידי, הנשיא שייח' מוחמד בן זאיד, ולהביע את תנחומיי בפני משפחת המלוכה על פטירתו של השייח' ח'ליפה בן זאיד. אנחנו בונים היום עוד קומה בקשר המיוחד בינינו, למען הצמיחה והביטחון של שתי האומות יחד". אל הציוץ צירף תמונה מקבלת הפנים של שר החוץ עבדאללה בן זאיד. 

כעבור 17 דקות, התקבלה תגובה מפתיעה בציוצו של ראש הממשלה. מפעיל "איחוד האמירויות בעברית", כתב: "זהו שייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של איחוד האמירויות". בלשכת ראש הממשלה בחרו שלא למחוק את הציוץ, וצייצו בתגובה בשעה 15:08: "בתמונה: בקבלת הפנים עם שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד".

הציוץ של בנט

הציוץ של בנט | צילום מסך

לראש הממשלה קדמה טעותו של הכתב המדיני של "חדשות 12", ירון אברהם. "בעיצומו של המשבר הפוליטי: בנט נחת באמירויות לפגישה עם מוחמד בן זאיד", כתב אברהם בחשבון הטוויטר שלו. אל  הציוץ צירף גם הוא את תמונתו של שר החוץ ולא של הנשיא מוחמד. 

 בנט באיחוד האמירויות: