הר חברון: פלשתיני שנעצר לבדיקה תפס בנשקו של שוטר וברח | צפו בתיעוד

במהלך אכיפת תנועה בהר חברון, נהג רכב פלשתיני שנתבקש להזדהות תפס בנשק מסוג M16 של אחד השוטרים והחל בנסיעה תוך שהוא גורר את השוטר עד שהנשק התנתק מגופו | כעבור כשעה הפלשתיני העביר את הנשק למנגנוני הביטחון של הרשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 10:21 ט בסיון התשפב

הר חברון: פלשתיני שנעצר לבדיקה תפס בנשקו של שוטר וברח | צפו בתיעוד
צילום: צילום מסך מהאירוע

שוטרי תנועה שעסקו הבוקר (ד') באכיפת תנועה בצומת אל פוואר בדרום הר חברון, עצרו רכב פלשתיני לבדיקה. במהלך הבדיקה בשעה 09:30 נתבקש הנהג להזדהות. לאחר מכן, נהג הרכב תפס בנשק מסוג M16 של אחד השוטרים והחל בנסיעה תוך שהוא גורר את השוטר עד שהנשק התנתק מגופו. החשוד נמלט לכיוון חברון. כוחות משטרה וצבא מבצעים סריקות אחר הרכב החשוד.

מהמשטרה נמסר: "זהות החשוד ידוע למשטרה". מאוחר יותר, החוטף שנמלט הסגיר את עצמו למנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית עם הנשק. הנשק יועבר על ידם לכוחות הביטחון של ישראל.

מוקדם יותר, בפעילות משותפת הלילה ביהודה ושומרון של כוחות מג"ב, צה"ל ושב"כ פעלו מתסערבי מג"ב איו"ש בכפר אל פוואר למעצרם של שני חשודים בפעילות טרור.

המבוקשים נעצרו בשני מוקדים שונים בכפר, כאשר הלוחמים יצאו מהכפר התפתחה הפרת סדר אלימה שכללה זריקת סלעים ואבנים מאסיבית לעבר הכוחות. מסתערבי משמר הגבול הגיבו בירי ובאמצעים לפיזור הפגנות, זוהו מספר פגיעות במפירי הסדר. כמו כן רכב חשוד התקרב לעבר הכוח, ומשלא נענה לקריאות הכוח, מסתערבי מג"ב ביצעו ירי באוויר. לא היו נפגעים בקרב כוחותינו. שני החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.