מבצע חתונה: אם החתן התפנתה באמבולנס והספיקה לחופה ברגע האחרון

בדרך לחופה נוסעים באמבולנס: ויויאן הייתה בדרך לחתונת בנה הצעיר כאשר פרקה את הכתף ונזקקה לפינוי באמבולנס, הצוות טיפל בה במהירות והיא הספיקה לראות את בנה נישא לבחירת ליבו ברגע האחרון

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/06/22 20:53 ז בסיון התשפב

מבצע חתונה: אם החתן התפנתה באמבולנס והספיקה לחופה ברגע האחרון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כניסה דרמטית: צוות מד"א שיצא לטפל באירוע סטנדרטי של פריקת כתף, גילה שהמטופלת הייתה בדרכה לחתונת בנה הצעיר. הצוות גילה תושייה והחליטו לצאת למבצע: לפעול כמה שיותר מהר, על מנת לאפשר לויויאן להגיע לחתונה בזמן. הם פינו אותה למוקד 'טרם' במודיעין, שם התעקשו שיטפלו בה באותו הרגע, אבל ויויאן - שהייתה כאובה מאוד, נזקקה לטיפול במשככי כאבים.

הצוות החליט לא לוותר ולאחר שהכתף הוחזרה למקום, יצא האמבולנס לכיוון האולם כשויויאן נמצאת על האלונקה. הם נכנסו לאולם כשהחופה כבר מוכנה וכמעט יצאה לדרך. האורחים והמשפחה שהיו מרוגשים עד דמעות לראות את אם החתן מגיעה - ביקשו להצטלם ולהוסיף אותם לאלבום החתונה.

הצוות עם ויויאן

הצוות עם ויויאן צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש בכיר במד"א ערן נווה: "כשהגענו לטפל בויויאן כאב לה מאוד. בנה סיפר שהם בדרך לחתונה של אחיו וכשניסתה לפתוח את דלת הרכב היא פרקה את הכתף. ניגשתי לויויאן והבטחתי לה שאנחנו איתה והיא תגיע לחתונה. מיד התקשרתי למרפאה במודיעין והודעתי להם שאנחנו בדרך. ליווינו אותה תוך כדי הטיפול במקום, עד להחזרת הכתף ואח"כ הסענו אותה לחופה. נכנסנו איתה יחד עם האלונקה לאולם - והתגובות של בני המשפחה היו מרגשות עד דמעות. זו הייתה תחושת סיפוק מדהימה לקיים את ההבטחה לויויאן - שעמדה לצד בנה מתחת לחופה".