בלי לראות רופא קופת החולים שמציגה את הפתרון המושלם לחוששים מרופא שיניים

כחלק מאסטרטגיית שיפור השירות ולאחר הרצת פיילוט מוצלח, מזמינה רשת כללית סמייל את לקוחותיה להיעזר בשירות החדשני, שמאפשר לבצע את הבדיקה הראשונה של רופא השיניים באמצעות שיחת וידאו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/05/22 16:49 א בסיון התשפב

קופת החולים שמציגה את הפתרון המושלם לחוששים מרופא שיניים
הפתרון המושלם לפחד מרופא שיניים, צילום: shutterstock

ביקור אצל רופא השיניים עלול להיות חוויה מפחידה, ובעיקר בקרב ילדים. רבים מאיתנו משתדלים להדחיק את החובה הרפואית המעיקה, ולו רק בגלל החשש מפני הכאב. רשת כללית סמייל, מבית שירותי בריאות כללית, מרחיבה את שירותיה ומציעה מעתה בדיקת רופא שיניים ראשונית באמצעות שיחת וידאו.

במסגרת השירות יוכל המטופל לקבל אבחנה ראשונית על בסיס תשאול המטופל וצפייה במידע המצוי בתיק הרפואי. ברוב רובם של הביקורים הראשוניים אצל רופא השיניים, מופנה המטופל לבצע תצלומים רנטגניים של המשנן, ולחזור לרופא עם תוצאות הדימות. השירות החדשני יחסוך בזמן באופן משמעותי כיוון שבמקרה כזה, מונפקת במקום הפניה דיגיטלית לתצלום רנטגני מתאים עוד בטרם הביקור במרפאה. התצלום נשלח באופן אוטומטי למרפאה, וזו יוצרת קשר עם המטופל לתיאום התור שבו תתבצע בפועל הבדיקה ביחד עם תוצאות הדימות ויקבע מהו הטיפול הדרוש והמומלץ.

השירות לא מיועד לילדים קטנים

בנוסף, השיחה עם הרופא המאבחן יכולה לדייק את הזימון לרופא השיניים המתאים ביותר לסוג הטיפול שנידרש למטופל הספציפי, והמרפאה תזמן את המטופל לרופא המתאים ביותר עבורו. חשוב לציין שהשירות מיועד לבני 30 ומעלה, אז אם תרצו לשלוח את הילדים, תצטרכו להמתין אי אלו שנים. 

הרופא הראשי של רשת כללית סמייל, ד"ר חגי סלוצקי סיפר כי מדובר במהלך שישנה באופן משמעותי את חווית הביקור במרפאות, "כך יפחתו הביקורים שבמסגרתם מתבצעים בירורים רפואיים ראשוניים שלאחריהם רק נשלח המטופל לבצע בדיקת דימות ויגדלו הביקורים בהם יינתן טיפול רפואי פיזי. הרופאים שמעניקים את הייעוץ אונליין הם רופאי שיניים של הרשת, מנוסים מאוד, שמכירים מקרים קליניים שונים ויודעים להתאים את הדימות הנדרשת וסוג המטפל והטיפול בצורה מיטבית".

דוקטור חגי סלוצקי

דוקטור חגי סלוצקי צילום: דוקטור חגי סלוצקי