יום ירושלים משה ליאון לא מתרגש מדגלי אש"ף בירושלים: "יש מקרים בודדים"

ראש העיר ירושלים אומר כי יש מקרים בודדים בלבד של הנפת דגלי אש"ף בעיר הבירה: "צריך למנוע אותם אולם מצד שני זה לא צריך להעיב לנו על השמחה" | על צעדת הדגלים: "מקווה שזה יעבור בשלום כי אין שום סיבה אחרת"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/05/22 15:00 כח באייר התשפב

משה ליאון לא מתרגש מדגלי אש"ף בירושלים: "יש מקרים בודדים"
ליאון, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

איומי ארגון הטרור לקראת יום ירושלים, נשארו היום (א') ברוך השם כאיומים בלבד. אלפי יהודים עלו הבוקר בבטחה להר הבית, ביניהם גם חבר הכנסת איתמר בן גביר, ואחר הצהריים תחל צעדת הדגלים המסורתית. שוחחנו מעט עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון.

יש לאחרונה תלונות רבות על דגלי אש"ף שמונפים בבירה, מה זה גורם לך להרגיש?

אני לא יודע מה זה הרבה. אני כמובן נגד ההנפות האלה ומקווה שהמשטרה עושה הכול על מנת להוריד אותם. אנחנו בעירייה כמובן שמורדים. אבל, בואו, יש מקרים בודדים ואסור להתרגש מהם, צריך למנוע אותם אולם מצד שני זה לא צריך להעיב לנו על השמחה. יש לנו ריבונות מלאה על ירושלים, שאף אחד לא יתבלבל". 

מצעד הדגלים הערב, יעבור בשלום? הצועדים יצעדו בבטחה? 

"בעזרת השם. אני חושב שהמשטרה וכחות הביטחון ערוכים למצעד הזה, לריקוד הדגלים הזה שהוא כל כך שמחה של הנוער שמגיעים לכאן מכל רחבי הארץ שמגיעים לכאן ורוקדים ביום שמחתה של ירושלים. אני בעזרת השם מתפלל כמו כולנו ומקווה שזה יעבור בשלום כי אין שום סיבה אחרת". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן