בית הדין של הרב שמואל אליהו הכריז נידוי: אסור לעמוד בארבע אמות של משה יזדי

משה יזדי, מי שהיה רב מחזיר בתשובה נחקר על ידי המשטרה בחשד שהטריד מינית נשים ניצל אותן ועשק אותן, כעת בית הדין של הרב שמואל אליהו הוציא פסק דין שיש לנדות את האיש, ואסור לשהות במחיצתו | למכתב המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 18:16 כה באייר התשפב

בית הדין של הרב שמואל אליהו הכריז נידוי: אסור לעמוד בארבע אמות של משה יזדי
הרב שמואל אליהו, מזהיר מפני הערבים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שהמשטרה הגישה ביום שלישי הצהרת תובע נגד הרב משה יזדי, אשר לטענתה נחשד בעבירות מין קשות בנשים חוזרות בתשובה, מהחקירה עלה כי על פי החשד, יזדי ביצע את העבירות כלפי נשים ששימש להם כאב רוחני, זאת במסגרת תהליך חזרתן בתשובה. החקירה נפתחה בעקבות תלונות שהתקבלו בחשד לעבירות מין, עבירות עושק ועבירות כלכליות כנגד החשוד, העוסק בין היתר בהחזרתם של מבקשים ומבקשות בתשובה. 

אסור לעמוד בארבע אמותיו. אסור להתפלל איתו. אסור ללמוד מתורתו

כעת מוציא בית הדין המיוחד של הרב שמואל אליהו פסק דין בו הוא מפרסם כי יזדי הוא ראש כת שניצל נשים התעלל בהן ועשק אותן, בית הדין קורא לנדות את יזדי מהקהילה "אסור ללמוד מתורתו. וטמא טמא יקרא "

לתוכן המכתב המלא:

אחד המקרים הקשים שבאו בפני בית הדין הוא של משה יזדי שמתחזה לרב והוא באמת ראש כת שניצל מינית נשים רבות מאוד, התעלל בהן ועשק את רכושן.

וכבר הוזהר לפני שנים רבות על ידי בד"ץ העדה החרדית ובית דינו של הרה"ג יעקב יוסף זצוק"ל, ולא שמע בקולם. וכבר באו עדויות חמורות על ניאופו ורשעותו לפני בתי הדין הנ"ל, ויצא דינו לחובה ובגובה לבו זלזל בפסק שני בתי דין חשובים הללו והמשיך במעשיו הרעים, ונידו אותו גדולי ישראל, וביניהם הרה"ג משה צדקה שליט"א והרה"ג יהודה מועלם זצוק"ל. 

ועתה, באו אלינו מספר רב של תלונות חדשות, אשר נפגעו ממנו באופן חמור ביותר. 

חובה גמורה להוקיע אותו. מנודה לשמים ומנודה לבריות. אסור לעמוד בארבע אמותיו. אסור להתפלל איתו. אסור ללמוד מתורתו. וטמא טמא יקרא. 

ושומע לנו ישכון בטח. והוא רחום יכפר עוון. 

צילום: ללא