עם פתיחת הקיץ: מפעל גלידות בריקול ענק | רשימת המוצרים המלאה

מפעל גלידות עדן מודיע על ריקול לשניים מהמוצרים שלו, עם פתיחת עונת הקיץ בה צריכת הגלידות עולה | הסיבה: בדיקות מעבדה לא תקינות וחוסר בתאריך תפוגה על המוצרים

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/05/22 16:23 כה באייר התשפב

עם פתיחת הקיץ: מפעל גלידות בריקול ענק | רשימת המוצרים המלאה
גלידה, צילום: shutterstock

מכת הריקולים ממשיכה: אחרי שבחודש האחרון התבשרנו על ריקול ענק במפעלי שטראוס למרבית ממוצרי החברה, שהחל בעקבות מציאת דוגמיות של חיידק הסלמונלה במוצרים. היום, עם פתיחת עונת הקיץ בה צריכת הגלידות עולה באופן ניכר בעקבות החום בחוץ, מודיעה חברת גלידות עדן שמיוצרות בהר ברכה שבשומרון על הסרת המוצרים שלהם מהמדפים בעקבות אי רישום של תאריך תפוגה ובדיקות שמעידות על חיידקים בגלידה. 

הודעה זו מגיעה בעקבות קבלת מידע על גלידות אשר משווקות בישראל ללא אישורי מזון מתאימים, שיתפו פעולה שירות המזון במשרד הבריאות ויחידת הפיצו"ח. 

יחידת הפיצו"ח ביצעה פעילות יזומה בסיוע רשות מעברים יבשתיים במשרד הבטחון- רמי"ם, ותפסה השבוע "על חם" ניסיון להבריח גלידות לישראל ללא אישורים מתאימים במעבר "תאנים" .
היחידה השמידה את הסחורה בהתאם להוראת שירות המזון במשרד הבריאות. פעולה זו באה לאחר שבמקרה קודם משאית עם סחורה ללא אישורים מתאימים הוחזרה, ולא ניתנה לה האפשרות לשווק את המוצרים בישראל.

רשימת המוצרים בריקול:

1. שלגון בשומן צמחי בטעם וניל . מותג: כריך עגול תכולה: 50 גר' ברקוד: 7290008394895 , ללא שם יצרן.

2 .שלגון בשומן צמחי בטעם וניל שוקולד . מותג: סנקור . תכולה 70 גר'

הגלידות הבעיתיות

הגלידות הבעיתיות צילום: ללא

צילום: דוברות משרד הבריאות

צילום: דוברות משרד הבריאות

נזכיר כי שטראוס לא היו היחידים שהכריזו על ריקול, וכי בעקבותיהם גם מותג השוקולד של אושר עד "תופינים" נאלץ להסיר את מוצריו מהמדפים. גם רשת שופרסל הודיע כי הביסקוויטים של מותג הבית אינם בטוחים לאכילה בעקבות סיבי ניילון בפס הייצור.