אורית סטרוק לחדשות כיפה: "יכולנו להיות היום בשלוש לוויות, קרה לנו נס"

אחרי פיגוע האבנים שעברו בנה ונכדיה, חברת הכנסת אורית סטרוק מתייחסת למקרה בראיון לחדשות כיפה: "הפיגועים האלה מתרחשים מספר פעמים רב ביום אבל לא שומעים עליהם כי גם אם מישהו נפגע, 'הוא לא הבן של חברת כנסת'. מנסים לרצוח בנו באופן יום יומי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/05/22 13:21 כד באייר התשפב

אורית סטרוק לחדשות כיפה: "יכולנו להיות היום בשלוש לוויות, קרה לנו נס"
אורית סטרוק, צילום: חדשות כיפה

אחרי פיגוע האבנים שעברו בנה ונכדיה, חברת הכנסת אורית סטרוק מתייחסת למקרה בראיון לחדשות כיפה. "הבן שלי עם שני הנכדים שלי חזרו הביתה מבילוי משפחתי ובחווארה קבוצה של עבים רגמה את הרכב שלהם באבנים כששם יושבים שני ילדים קטנטנים".

צפו בראיון עם סטרוק:

סטרוק: "היה לנו נס גדול, לא שהמצב עכשיו הוא קל"

"כנראה שהאבנים או הזכוכיות פצעו אותו וכתוצאה מזה הוא איבד שליטה על הרכב. היה לנו נס גדול, לא שהמצב עכשיו הוא קל, הבן שלי במצב מורכב וצריך הרבה תפילות אבל יכולנו להיות היום בשלוש לוויות וזה מה שרצו המרצחים", אמרה.

היא הוסיפה: "אני כתושבת יהודה ושומרון יודעת שהפיגועים האלה מתרחשים מספר פעמים רב ביום אבל לא שומעים עליהם כי גם אם מישהו נפגע, 'הוא לא הבן של חברת כנסת'. מנסים לרצוח בנו באופן יום יומי, זאת מציאות לא נורמאלית, זה לא יכול להימשך".

"וכשאתה שואל מאיפה הגיע הרצחנות הזאת, זה מאוד פשוט, על זה הם גדלים בראשות הפלשתינית. אין עוד מדינה שאצלם ככל שאתה הורג יותר אנשים אתה מקבל יותר תשלום, זאת רשות של רצח. המחבלים יודעים שאין להם מה להפסיד, גם אם הם יתפסו, והשב"כ יעשה הכל כדי לתפוס אותם, ואז מה? הם יגיעו לקייטנת הפינוקים בכלא ויגיעו חברי כנסת ויחבקו אותם ויריעו להם, אנחנו לא נורמאליים, ככה לא מתנהגת מדינה חפצת חיים", סיימה.