עוד קדנציה: ארנון בר-דוד ניצח בבחירות ליו"ר ההסתדרות

חברי וחברות ההסתדרות החליטו: יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שימשיך לקדנציה נוספת | "העובדים בישראל אמרו היום בקול גדול: רוצים מנהיגות אמיצה, אחראית, ממלכתית, נקיית כפיים וישרת דרך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 08:37 כד באייר התשפב

עוד קדנציה: ארנון בר-דוד ניצח בבחירות ליו"ר ההסתדרות
בר דוד. ניצחון מוחץ, צילום: קובי קואנקס

יש מנצח: מליאת ועדת הבחירות המרכזית להסתדרות אישרה את תוצאות הבחירות למוסדות הנבחרים של ההסתדרות ושל נעמת, מהן עולה כי ארנון בר-דוד גבר בפער גדול על עופר עיני.

למעלה מ-254 אלף בעלי ובעלות זכות בחירה מימשו את זכותם והצביעו באופן חשאי למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על 42.3%. כאמור, יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שקיבל כ-78% מקולות הבוחרים והבוחרות, וגבר בפער של כ-140 אלף קולות על עופר עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם כ-22% מהקולות.

ההצבעה התקיימה השנה באמצעות עמדות ממוחשבות ביותר מ-2,000 תחנות קלפי ברחבי מדינת ישראל. המערך החדשני הפך את מערכת הבחירות בהסתדרות למערכת הבחירות הממוחשבת הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה במדינת ישראל.

בר דוד: "המספרים מדברים בעד עצמם"

בר דוד אמר: "לפני הכל – תודה! תודה מעומק הלב, לאלפי הפעילים והמתנדבים המדהימים!
תודה לכל מי שטרח ורץ ונתן מעצמו. תודה! אני רוצה להגיד לכם, שהמספרים מדברים בעד עצמם. השגנו ניצחון סוחף שמשקף תמיכה אדירה של מאות אלפי עובדות ועובדים בישראל. זהו ניצחון לדרך שלנו!".

"העובדים בישראל אמרו היום בקול גדול: רוצים מנהיגות אמיצה, אחראית, ממלכתית, נקיית כפיים וישרת דרך. היום, בפעם הראשונה, ההסתדרות ניהלה הצבעה דיגיטלית – מ-א' ועד ת' – ואני גאה על החדשנות, על השקיפות ומעל הכל, על מפגן מרשים ועוצמתי של דמוקרטיה. ההסתדרות בראשותי תמשיך ללכת קדימה ולהיות הבית של העובדות והעובדים בישראל ולהבטיח את עתידם וזכויותיהם".