הותר לפרסום: יוסף אוחיון הוא ראש עמותה שנעצר בחשד לעבירות מין

בתום חקירה סמויה אמש נעצר מנכ"ל עמותת אריות יהודה, יוסף אוחיון החשוד בביצוע עבירות מין בחניכות המכינה אותה ניהל. העמותה חרטה על דגלה "להעצים את כוחם של אנשים ולפתח בהם מצויינות" | היום הוארך מעצרו

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/05/22 14:00 טו באייר התשפב

הותר לפרסום: יוסף אוחיון הוא ראש עמותה שנעצר בחשד לעבירות מין
יוסף אוחיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחנך ומטריד: מנכ"ל עמותת "אריות יהודה", יוסף אוחיון הוא החשוד בביצוע עבירות מין בחניכות במכינה בה עבד להכנה לצבא, כך הותר היום (ב') לפרסום. אוחיון בשנות ה-40 לחייו, מנהל את עמותת "אריות יהודה" המכינה גופנית ומנטלית צעירים וצעירות לקראת שירותם הצבאי. בתקופה האחרונה מתנהלת נגדו חקירה סמויה בשל חשדות לעבירות מין.

החשוד יצר קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן

על פי החשד, במהלך פעילות העמותה, בין היתר תוך השתלבות במוסדות חינוך גדולים בעיר ירושלים ויישובי הסביבה, יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות. 

בעמוד האינסטגרם של העמותה כתבו החניכים משפטים כמו: ״באריות קיבלתי יחס אישי, חם ואוהב וליווי צמוד וסבלני לאורך כל הדרך" ו- "אריות יהודה שינו לי את החיים בצורה דרמטית". עדיין לא נמסרה תגובה רשמית מהמכינה.

חקירה משטרתית סמויה הפכה אמש גלויה עת נעצר החשוד אתמול על ידי הבלשים בביתו והועבר לחקירה ביל"פ מרחב ציון. בשעות הצהריים הובא החשוד בפני בית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.