שני צעירים יהודים הותקפו הלילה בעכו | המשטרה: "הנסיבות בבדיקה"

חבורת צעירים ערבים תקפו הלילה שני אחים במקלות וסכין מה שגרר פציעה של האחים ופינוי לבית החולים. המשטרה עצרה שניים מהתוקפים | חבר הכנסת אבי מעוז: "עם ישראל מייחל לרגע שההשפלה הלאומית הזאת תסתיים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 12/05/22 08:21 יא באייר התשפב

שני צעירים יהודים הותקפו הלילה בעכו | המשטרה: "הנסיבות בבדיקה"
הפרעות בעכו בשנה שעברה, יהיה שידור חוזר?, צילום: Roni Ofer/Flash90

המשטרה פתחה בחקירה אמש (ד') אחרי שקיבלה פניה במוקד על שני אחים צעירים יהודים, שהותקפו על ידי חבורת צעירים ערבים במקלות ובסכין. בעקבות התקיפה נפצעו האחים באורח קל ופנו לקבלת טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה. 

שוטרי תחנת עכו עצרו הלילה 2 קטינים כבני 16 תושבי עכו בחשד למעורבות באירוע. מהמשטרה נמסר: "הרקע והנסיבות בבדיקה. צפויים מעצרים נוספים. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו".

בזכות התערבותם של כוחות השב"כ בעיר וביחד עם שוטרי התחנה נעצרו לפני זמן קצר שני נערים נוספים, בני 16-17 שחשודים בניסיון הלינצ' בשני היהודים. בסה"כ 4 עצורים עד כה באירוע. בית המשפט השלום בעכו האריך את מעצרם של הקטינים עד היום בשעה 20:00, אז ישוחררו בתנאים מגבילים.

"לא אכפת לבנט ולפיד שהטרור הערבי מרים את הראש"

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב למה שהוא מכנה: "הלינץ' בעכו": "את בנט ולפיד מעניין דבר אחד: לשמור על הכיסא שלהם. לא אכפת להם שהטרור הערבי מרים את הראש בכל מקום ברחבי הארץ. לא אכפת להם ששני יהודים עברו לינץ' בידי עשרות ערבים שונאי ישראל בעכו. לא אכפת להם, לבנט ולפיד שיש יהודים המפחדים להסתובב עם דגלי ישראל תלויים על רכבם. לא אכפת להם שתושבי לוד מפחדים לקראת צעדה ערבית מתוכננת בה יציינו שנה להתפרעויות שלהם ולטרור שביצעו כלפי יהודים. עם ישראל מייחל לרגע שההשפלה הלאומית הזאת תסתיים. רק ממשלה יהודית ולאומית תצליח להילחם בטרור ולייצר תחושת ביטחון במדינה".