עבאס על מועצת השורא: "לא הייתי צריך להתאמץ כדי להסביר ולשכנע"

יו"ר מפלגת רע"מ מספר בראיון על ההחלטה להישאר בתוך הקואליציה למרות ההקפאה הזמנית, ועל חברי מועצת השורא, "מורכבת מאנשים אחראיים שמייצגים מגוון רחב של דעות בחברה הערבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 22:31 י באייר התשפב

עבאס על מועצת השורא: "לא הייתי צריך להתאמץ כדי להסביר ולשכנע"
עבאס בהכרזה, הבוקר, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, הודיע הבוקר (ד') כי מפלגתו החליטה לתת הזדמנות נוספת לממשלה ולקואליציה, זאת לאחר שהודיעה על הקפאה זמנית. כזכור, מועצת השורא הייתה אמורה למסור את החלטתה, אולם עקב מות כתבת אל גז'ירה במהלך פעילות צה"ל בג'נין, עבאס היה זה שמסר את ההודעה במשכן הכנסת. 

"הגענו למסקנה של סיעת רע"מ במועצת השורא של התנועה האסלאמית כן לתת הזדמנות לחזור ולקיים את חובותינו בהסכם להסכמים הקואליציוניים. כמובן שאנחנו מצפים ודורשים את קיום חובותיה של הקואליציה באותם הסכמים וגם בהבנות אליהן הגענו", כך אמר. 

בראיון שהעניק הערב לליאור קינן בחדשות 13, עבאס הביע ביטחון מלא בטיב ההחלטות של הממשלה עבור קהל בוחריו, "הממשלה קיבלה החלטות מאוד טובות לחברה הערבית". על החלטת מועצת השורא אמר, "לא הייתי צריך להתאמץ כדי להסביר ולשכנע את חבריה. המועצה מורכבת מאנשים אחראיים שמייצגים מגוון רחב של דעות בחברה הערבית, וברגע שהם מקשיבים הם בוחנים את הדברים מכול הכיוונים".

עוד הוסיף כי למרות האתגרים הרבים, מנהיג אמור לעמוד בזה. "יש לי שותפים חזקים בתוך הסיעה וגם במועצת השורא. אני מתנהל גם מול רה"מ בנט וגם מול לפיד והשרים, אין כאן העדפה או חרמות כפי שאחרים מנסים להציג, אני עובד בשיתוף פעולה עם כולם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן