נהג פלשתיני חצה באור אדום וגרם לתאונה קשה | צפו בתיעוד

נהג ערבי שהגיע לצומת קריית ארבע חצה באור אדום וגרם לפציעתם של ארבעה ילדים ואביהם. ראש מועצת קריית ארבע: "טרור הכבישים מכה בנו, חייבים אכיפה קשה יותר" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 22:00 י באייר התשפב

נהג פלשתיני חצה באור אדום וגרם לתאונה קשה | צפו בתיעוד
זירת התאונה, צילום: ללא

אירוע קשה התרחש בסוף השבוע האחרון, כאשר בצומת הכניסה לקריית ארבע חברון, נהג רכב פלשתיני נכנס באור אדום וגרם לפציעתם של ארבעה ילדים ואביהם, החמישה פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבם בינוני. 

בתיעוד מצלמות האבטחה נראה הרכב הפלשתיני שמגיע מכיוון צפון לדרום שועט לכיוון הצומת למרות האור האדום ונכנס ברכב הישראלי, גורם לו להסתובב מספר פעמים ולהיעצר בעמוד הרמזור שהיה במקום.  

"קודם כל בדקתי שכל הילדים בסדר", סיפר אב המשפחה, "היו רגעים מפחידים שלא הייתי בטוח שנצא מזה בחיים, היה הרבה דם. היה לנו נס אמיתי ותודה לבורא עולם, הרופאים אמרו לי שמסוג כאלו של תאונות דרכים אפשר לסיים את החיים או לגמור בפציעות הרבה יותר רציניות ממה שאנחנו חטפנו, אני וילדי ניצלנו בנס. אבל מה יקרה הלאה? הפלשתינים נוהגים כמו משוגעים ובצורה פרועה, בלי סדר ובלי חוק. אי אפשר להמשיך ככה". 

הפצועים בבית החולים

הפצועים בבית החולים צילום: ללא

ראש המועצה המקומית קריית ארבע-חברון, אליהו ליבמן, קורא לשינוי דרמטי: 
"תושבי קריית ארבע חברון, כמו מרבית התושבים היהודים המשתמשים בכבישי יהודה ושומרון, סובלים מטרור כבישים על ידי הפלשתינים, נהיגה פרועה, נהיגה ברכבים לא תקניים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים של פלשתינים כאן ביהודה ושומרון הם עניין שבשגרה, הטרור הערבי לא הורג בנו רק בסכינים וירי אלא גם בכבישים וצריך לשים לזה סוף". 

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון מספר כי כבר תקופה ארוכה הוא מתריע על הנושא:
"גם בעבר וגם בימים אלו אני מתריע בפני כל הגורמים כי הכבישים ביו"ש הם פצצה מתקתקת וחייבים לטפל בהם ובתרבות הנהיגה הפלשתינית כמה שיותר מהר, התאונות הללו גובות מחירים כבדים, אגב, מחירים גם מהפלשתינים שמדממים פה בתאונות דרכים בגלל תרבות הנהיגה הפרועה. מדובר בנפגעים שקופים שמדינת ישראל איננה סופרת אותם במניין הנפגעים וכתוצאה מכך הכבישים ביו"ש אינם מקבלים את היחס המתאים לכבישים אדומים". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן