המבדיל בין קודש לחול: מעבדת סמים נמצאה בתוך בית כנסת | צפו

במבצע יזום של שוטרי המחוז הצפוני כנגד מגדלי סמים, חשפו כוחות המשטרה מעבדה לגידול והפקת סמים במבנה ששימש בית כנסת בעיר טבריה | בין הממצאים: יותר מ-1,900 שתילים של מריחואנה בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/05/22 21:39 ז באייר התשפב

המבדיל בין קודש לחול: מעבדת סמים נמצאה בתוך בית כנסת | צפו
השלל היקר, צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות יזומה של שוטרי המחוז הצפוני, פשטו כוחות משטרה על מבנה ששימש בית כנסת בעיר טבריה. בבית הכנסת גילו השוטרים מעבדה לגידול סמים ובה למעלה מ-1,900 שתילים של מריחואנה בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים, ובמשקל של למעלה מ-300 ק"ג שהיו בסופו של שלב הגידול. 

החשודים בני 19 ו-23 מבני ברק וירושלים נעצרו ומעצרם הוארך בבית המשפט השלום בטבריה בהתאם לבקשת המשטרה עד מחר. 

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה פועלת בכל המישורים ותוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה במסגרת מאמציה לסיכול יצור והפצת סמים אשר לרוב מוצאים את דרכם לבני הנוער, אשר במקרים מסוימים הסמים הללו מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים".

צפו במעבדת הסמים שנמצאה בטבריה:

מוקדם יותר היום (א') לוחמי יס"מ נגב, שוטרי תחנות אופקים ודימונה ממרחב הנגב בשיתוף לוחמי מג"ב, פקחי הסיירת הירוקה וצה"ל, פשטו על 62 מתחמים אשר נחשדו כשטחי גידול מריחואנה בשטחי האש של בסיסי צה"ל בדרום.  בכך הגיעה לסיומה פעילות משותפת עם המערך האווירי של משטרת ישראל למיפוי וסימון האזורים החשודים ככאלו בהם מגודלים בניגוד לחוק צמחי המריחואנה. 

הכוחות הרבים אשר פעלו במיקוד אכיפה איתרו את המתחמים חישפו את השטח ותפסו את ציוד הגידול והתשתיות של 62 המתחמים תוך השמדתם בו במקום של כ-62,880 צמחי מריחואנה וכ-5 ק"ג חומר יבש מוכן להפצה.

החישופים, היום | צילום: דוברות המשטרה