צפו תם המצוד: נתפסו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד

אחרי ארבעה ימים: נתפסו המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים הרצחני באלעד ורצחו שלושה יהודים | הם נתפסו בחיים ביער סמוך לעיר ראש העין הסמוכה לאלעד, עדיין בשטח מדינת ישראל | צפו בתיעוד מהתפיסה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 10:52 ז באייר התשפב

תם המצוד: נתפסו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד
שני המחבלים, צילום: דוברות המשטרה

צפו בתיעוד התפיסה:

אחרי ארבעה ימים: נתפסו המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים הרצחני באלעד ורצחו שלושה יהודים. בהודעה משותפת לדוברות המשטרה, תקשורת שב״כ ודובר צה"ל נמסר כי "שני המחבלים מהפיגוע באלעד נתפסו. פרטים נוספים בהמשך".

המפכ"ל שבתאי בזירת התפיסה

המפכ"ל שבתאי בזירת התפיסה צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם גופי בטחון נוספים המשיכו בסריקות מבצעיות אחר המחבלים המוסלמים אסעד אל-ריפאעי (19) וסובחי אבו-שקיר (20) שרצחו ביום חמישי האחרון שלושה יהודים באלעד. החיפושים התבצעו בשילוב יחידות מיוחדות ומסווגות של המשטרה וצה"ל. מסוקי המשטרה ורחפנים מבצעיים סרקו ושידרו בזמן אמת מהשטח אל החפ"ק המבצעי המשולב של מחוז מרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות בהתאם.

שיפור במצבם של הפצועים בפיגוע

לצד שלושת הנרצחים, שני פצועים קשה הובהלו לבית החולים בילינסון עם חבלות קשות לאחר שהמחבלים הצליחו לפגוע בהם. הבוקר (א') אומר ד"ר ערן רוטמן, מנהל בית החולים בילינסון, כי שיפור חל במצבם של שני הפצועים שאושפזו במצב קשה והם יצאו מכלל סכנת חיים. 

בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM הוא אמר: "שניהם בהחלט יציבים, יש התייצבות במצבם, זה מעודד. שניהם נפגעו בגולגולת. אחד גם נפגע בפנים, כתוצאה מהמכות שהם קיבלו מהגרזן. הם נאלצו לעבור ניתוחים מאוד ארוכים, אבל בהחלט הצוותים שלנו עשו עבודה טובה והם ממשיכים להילחם עליהם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן