בחמאס מגיבים לאיומי ישראל: "נשרוף את תל אביב"

בארגון הטרור לא אוהבים את הרמיזות לפיהן מנהיג חמאס סינוואר אינו חסין, ומאיימים בחזרה: "פגיעה באחינו המוג'אהיד והמנהיג יחיא סינוואר, או בכל אחד מראשי ההתנגדות, תביא לתגובה חסרת תקדים" | גורם ביטחוני ישראלי: "חמאס בהיסטריה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/05/22 20:41 ו באייר התשפב

בחמאס מגיבים לאיומי ישראל: "נשרוף את תל אביב"
סינוואר, צילום: Attia Muhammed/Flash90

ארגון הטרור חמאס העביר מסר למתווכים במצרים כי אם ישראל תשוב למדיניות החיסולים שלה הארגון לא ישב בשקט ויכה בעוצמה בתוך ישראל, כך פורסם היום (ש') רשת אל-מיאדין המקורבת לארגון הטרור חיזבאללה. "ההתנגדות תשרוף את ערי המרכז ותוציא לפועל התקפת טילים מסיבית לעבר גוש דן ותל אביב", כך נאמר על פי הדיווח.

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, הזהיר: "אנו מזהירים את האויב והנהגתו הכושלת כי פגיעה באחינו המוג'אהיד והמנהיג יחיא סינוואר, או בכל אחד מראשי ההתנגדות, תביא לרעידת אדמה באזור ולתגובה חסרת תקדים".

בתגובה לאיומי חמאס אמר גורם ביטחוני ישראלי כי"חמאס בהיסטריה, התגובה שלו בשעות האחרונות רק מזכירות לכולנו מי התחנן להפסקת האש בשומר החומות ומורתע מאז". הגורם הוסיף כי ההסתה הפחדנית היא בסך הכול לקיחת טרמפ על הפיגוע באלעד.

המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד רצחו את הנהג שהוביל אותם

נזכיר כי בשבת שעברה קרא סינוואר לפלשתינים לבצע פיגועים באמצעות גרזן: "אנשינו בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו, ביפו ובלוד – שכל אחד יכין את הרובה שלו. ומי שאין לו רובה - שיכין סכין או גרזן. אם הם רוצים מלחמת דת, הם שברו את הקווים האדומים".

חמישה ימים חלפו והמחבלים המוסלמים אסעד אל-ריפאעי (19) וסובחי אבו שקיר (20) רצחו שלושה יהודים באלעד, תוך שימוש בגרזנים. אתמול הותר לפרסום כי המחבלים ששהו בישראל בניגוד לחוק הובאו למקום על ידי נהג ההסעות אורן בן יפתח שאותו רצחו. מספר דקות לאחר מכן רצחו המחבלים את בועז גול ויונתן חבקוק זכרם לברכה, תושבי אלעד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן