מיד אחרי השבעה: מאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך חזר לפעול

מאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך אותו מתחזקים פעילי ימין חדל מלפעול כל ימי השבעה, היום חזרו הפעילים למחות מול ביתו של חבר הכנסת על מנת שיתפטר מהממשלה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/05/22 22:21 א באייר התשפב

מיד אחרי השבעה: מאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך חזר לפעול
מאהל המחאה, צילום: ללא

מיד עם היוודע הפטירה של יעל אורבך, אמו של ניר פירסמה התנועה כי במהלך ימי השבעה הם כלל לא יפגינו ואף הביעו תנחומים: "תנועת פתאום קם העם, ציבור המוחים וצוות  מאהל המחאה משתתפים בצערו של חבר הכנסת ניר אורבך על פטירת אמו. בבניין ירושלים ננוחם במהרה בעז"ה". במהלך ההלוויה של יעל אמר ניר אורבך כי היא "לקחה קשה את ההכפשות והקללות נגדו"

היום (ב') התחדשה פעילות המחאה והאוהל הוקם מחדש על מנת למחות ולגרום לחבר כנסת להתפטר מהממשלה ובכך להפיל אותה. פעילות זו מגיעה אחרי שפעילות דומה שנעשתה מול ביתה של עידית סילמן ברחובות, פעילות שבעקבותיה התפטרה מהקואליציה.

בראיון שנתנה הערב לעמית סגל בחדשות 12 אמרה כי "היה חיבוק מלטף של התקשורת, כתבות ושערים. יש תקציבים, יש הרבה כוח ועמדת השפעה. אני מצליחה להבין למה לחברים שלי קשה לצאת משם כי צריך הרבה אומץ".  כשנשאלה על הסיכוי שעוד אחד מחבריה בימינה יפרוש, ענתה :"לא ננהל את זה כאן אבל הבא או הבאה בתור זה רק עניין של זמן"