עמית סגל עוקץ את חדשות 13: אנחנו לא מעלים קטעים כשנוח פוליטית

שני הערוצים המרכזיים שמו בפריים טיים את חברת הכנסת עידית סילמן, בעוד שבחדשות 12 שידרו ראיון בלעדי בעקבות הפרישה, ברשת 13 בחרו לשדר תחקיר עם חומרים שהיו גנוזים במשך עשרה חודשים. התחקיר הציף מהומה בטוויטר: "מנפלאות הפוזיציה, מה נזכרתם פתאום?"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/05/22 19:56 א באייר התשפב

עמית סגל עוקץ את חדשות 13: אנחנו לא מעלים קטעים כשנוח פוליטית
עידית סילמן. , צילום: Sraya Diamant/Flash90

היום, באותה השעה בדיוק עסקו שתי המהדורות הערב (ב') בעידית סילמן. בחדשות 12 ראיין עמית סגל את חברת הכנסת לראשונה מאז פרשה בסערה מהקואליציה, והשאירה את הממשלה בלי רוב בכנסת.

באותו הזמן בדיוק, בחדשות 13 החליטו לעשות תחקיר על בעלה של עידית, שמוליק סילמן בו יועלו טענות על שליטה שלו בכל מה שקורה בממשלה, וכך צייצו רשת13 בטוויטר: "יו"ר הקואליציה האמיתי": כך הפך שמוליק סילמן, בעלה של ח"כ עידית סילמן שפרשה מהקואליציה למי שמקבל את ההחלטות, למרות שמעולם לא נבחר לכנסת - כך זה נראה בריאיון לחדשות 13 ביוני 2021 שבו שמוליק מתערב ומחדד מסרים התחקיר המלא הערב ב-20:00 במהדורה המרכזית".

התחקיר על שמוליק סילמן הכה גלים ברשתות עוד לפני ששודר, ובו האשמות רבות של אנשי ימין על התקשורת שלטענתם מתנכלת לסילמן בעקבות הפרישה שלה מהקואליציה. עקיבא ביגמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מבין שמעורבתו של שמוליק סילמן בפוליטיקה של אשתו הפכה פתאום ל"כן סיפור". מנפלאות הפוזיציה". גם איש הימין יותם זמרי כעס על המהלך וצייץ: "כי מה יותר חדשות מלפרסם במאי 22 קטעי וידאו שהיו אצלך כבר ביוני 21. זה פשוט ענק, תודה 13".

נזכיר כי לפני כחודש טילטלה סילמן את המערכת הפוליטית עם הודעתה על פרישה מהקואליציה. סילמן, חברת ימינה, שהייתה יו"ר ועדת הבריאות וגם יו"ר הקואליציה, הפתיעה רבים בעזיבתה הפתאומית, "אינני יכולה עוד", כך אמרה. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן