נוסעים ברכבת ישראל? לוח הזמנים המלא ליום הזיכרון ויום העצמאות

רכבת ישראל תפעל על פי לוח זמנים ייעודי, ותשהה את עבודות החישמול המתבצעות מידי ערב בקו החוף, זאת על מנת לאפשר שירות רכבתי בין תחנות חיפה ותל אביב גם בערב יום העצמאות | בני משפחות שכולות זכאים להנחה בשיעור של 50% מדמי הנסיעה ביום הזיכרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/22 11:08 א באייר התשפב

נוסעים ברכבת ישראל? לוח הזמנים המלא ליום הזיכרון ויום העצמאות
רכבת ישראל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

רבים נוסעים ברכבת ישראל במהלך השנה, ויש מי שנאלץ לעשות דרכו לביתו או למקום עבודתו ברכבת גם במהלך יום הזיכרון ויום העצמאות. מי שיעשו את השימוש הרב ביותר ברכבת בימים אלה, הם ככל הנראה חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, שביום הזיכרון מגיעים לבתי העלמין הפזורים ברחבי הארץ. ביום הזיכרון, יום רביעי 4.5.22, וביום העצמאות, חמישי 5.5.22, תפעיל רכבת ישראל לו"ז רכבות מתוגבר.

רכבת ישראל תפעל על פי לוח זמנים ייעודי, ותשהה את עבודות החישמול המתבצעות מידי ערב בקו החוף, זאת על מנת לאפשר שירות רכבתי בין תחנות חיפה ותל אביב גם בערב יום העצמאות. בין תחנות חיפה ות"א ובין תחנות ירושלים יצחק נבון ות"א תופעלנה רכבות לאורך כל הלילה שבין ערב יום העצמאות (יום רביעי) ויום העצמאות (יום חמישי), בתדירות של רכבת אחת מידי שעתיים.

כנהוג מדי שנה, הנחה מנכ"ל רכבת ישראל, כי בני משפחות שכולות זכאים להנחה בשיעור של 50% מדמי הנסיעה ביום הזיכרון. לקבלת ההנחה יש להציג תעודת משפחה שכולה.

לוח הזמנים המלא:

יום הזיכרון וערב יום העצמאות, יום רביעי 4.5.22

  • עד לשעה 15:00 (בקירוב) תפעלנה הרכבות במתכונת יום רביעי רגילה.
  • בדומה לשנים קודמות, החל מהשעה 15:00 ועד השעה 24:00 (בקירוב), תרד תדירות רכבות הנוסעים במרבית קווי הנסיעה, והרכבות יפעלו במתכונת של אחת לשעה. 
  • על מנת לאפשר שירות רכבתי בקו החוף עד לשעות הלילה המאוחרות לטובת הנוסעים לאירועי ערב החג השונים, תשהה רכבת ישראל את עבודות החישמול המבוצעות בקו החוף מידי לילה, ותאריך את שעות פעילות הרכבות בקו נהריה-חיפה-ת"א-נתב"ג-מודיעין עד השעה 01:00 בלילה (בקירוב).
  • קו זה (נהריה-חיפה-ת"א-נתב"ג-מודיעין) יופעל בשעות אלה בתדירות של שתי רכבות מידי שעה, לכל כיוון. רכבות אלה תעצורנה בתחנות: נהריה, עכו, קריית מוצקין, קריית חיים, חוצות המפרץ, מרכזית המפרץ, חיפה מרכז השמונה, חיפה בת גלים, חיפה חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה, ת"א אונ', ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג, פאתי מודיעין, מודיעין מרכז. 
  • יחולו שינויים קלים בזמני הרכבות בקו ירושלים יצחק נבון-הרצליה, ובקו בית שאן-חיפה (קו העמק).

לאורך כל הלילה שבין ערב יום העצמאות ויום העצמאות (הלילה שבין רביעי לחמישי), תופעלנה רכבות בין תחנות חיפה מרכז-חיפה בת גלים-חיפה חוף הכרמל-בנימינה-חדרה מערב-נתניה-ת"א סבידור מרכז. וכן בין תחנות ירושלים יצחק נבון-נתב"ג-ת"א סבידור מרכז בתדירות של רכבת אחת מידי שעתיים (בקירוב), לכל כיוון.

יום העצמאות - יום חמישי 5.5.22

הרכבות תופעלנה בתדירות של רכבת אחת לשעה, מלבד קווי הנסיעה הבאים שיופעלו בתדירות של שתי רכבות בשעה, בשעות מסוימות: 

  • נהריה-חיפה-ת"א-מודיעין – אשר יופעל בתדירות של שתי רכבות מידי שעה בין השעות 18:00-21:00 (בקירוב). בשאר שעות הפעילות ביום זה יופעל הקו בתדירות של רכבת אחת בשעה. 
  • הרצליה-ירושלים יצחק נבון – אשר יופעל בתדירות של שתי רכבות מידי שעה בין השעות 9:00-15:00. בשאר שעות הפעילות ביום זה יופעל הקו בתדירות של רכבת אחת בשעה.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, ביישומון ובמוקד שירות הרכבות במספר *5770.