פרסום ראשון מסתמן: זה יהיה המזכ"ל הבא של בני עקיבא

מליאת בני עקיבא תבחר הערב את המזכ"ל הבא של התנועה שיחליף את יאיר שחל, גורמים בתנועה מספרים לחדשות כיפה כי יש מועמד מוביל במרוץ | כל הפרטים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/04/22 13:41 כה בניסן התשפב

מסתמן: זה יהיה המזכ"ל הבא של בני עקיבא
בני עקיבא. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

אחרי חודשים של חיפושים, מליאת בני עקיבא תתכנס הערב כדי לבחור את המזכ"ל החדש לתנועה שיחליף את יאיר שחל. כבר אפשר לומר בוודאות שגם אחרי 93 שנה זאת עדיין לא תהיה אישה. גורמים בוועדת האיתור טוענים כי חיפשו נשים ראויות אך כל מי שפנו אליה - סירבה, ואלה שכן הגישו מועמדות - פחות מרשימות.

בנוסף, גורמים המעורים בפרטים מצביעים על מועמד אחד כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בתפקיד. על פי הגורמים מבין ארבעת המועמדים שהגיעו אל קו הגמר לסמזכ"ל התנועה יגאל קליין הסיכויים הגבוהים ביותר. קליין משמש גם כאחראי על אגף חינוך והדרכה. 

יגאל קליין המזכ"ל הבא?

נזכיר כי במהלך איתור המועמדים לתפקיד המזכ"ל אמרה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לחדשות כיפה כי, "יותר ויותר נשים תופסות עמדות מפתח בחברה הישראלית, ומשמשות דוגמה לנערות וילדות ברחבי הארץ. אם אחרי 93 שנות קיומה של תנועת בני עקיבא המפוארת, תיבחר אישה ראויה להוביל את התנועה, זה יהיה צעד חשוב ומשמעותי המבטא התייחסות שוויונית. אין לי ספק שזה יהיה רגע מרגש שהשפעתו תורגש עוד שנים קדימה". 

מיגאל קליין לא נמסרה תגובה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן