מד"א מתאבלת על מותה של אמו של ניר אורבך: "האמא של תחנת מד"א"

בתחנת מד"א קרית שמואל אבלים על מותה של יעל אורבך, שהייתה מתנדבת מסורה גם בגיל 73 | חברתה מספרת: "יעל הייתה אדם מדהים, מלאה נתינה ואהבה שנקראה לדגל בכל הזדמנות ולא פספסה אף משמרת"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 25/04/22 14:22 כד בניסן התשפב

מד"א מתאבלת על מותה של אמו של ניר אורבך: "האמא של תחנת מד"א"
יעל אורבך, צילום: זכי הלר דובר מד"א

במהלך חג הפסח נפטרה אמו של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, יעל אורבך (73), שהייתה חובשת בכירה בתחנת המד"א בקרית שמואל, חיפה מקום מגוריה.

יעל ז"ל החלה את דרכה כמתנדבת בארגון בשנת 2017, כשנרשמה לקורס מגישי עזרה ראשונה ובהמשך סיימה בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום וחובשים בכירים. יעל ז"ל הותירה אחריה שישה ילדים, 28 נכדים ונינה אחת. היא נטמנה אתמול (א') בבית העלמין בבית העלמין תל-רגב, היכל חרוב.

לימור כץ, חובשת בכירה במד"א וחברתה הקרובה של יעל סיפרה עליה: "כבר במשמרת הראשונה שלנו יחד יעל נכנסה לי ללב והתאהבתי בה. יעל הייתה אדם מדהים, מלאה נתינה ואהבה שנקראה לדגל בכל הזדמנות ולא פספסה אף משמרת. היא התנדבה במד"א ובבית חולים רמב"ם, היא עזרה לכולם לפרוח ולהצליח. בתקופת הקורונה היא דאגה לבשל ולסייע למי שהיה בבידוד, לאפות עוגות יום הולדת ותמיד לשמח ולדאוג לעובדים ולמתנדבים. היא הייתה האמא של תחנת מד"א בקריות. איבדתי חברת נפש יקרה מאוד שכבר חסרה לי מאוד."

ארז גלר, מנהל מרחב כרמל במד"א, ספד: "איבדנו מתנדבת וחברה שהייתה "האמא" של התחנה בקריות. גם בשיא מגפת הקורונה, יעל המשיכה להתנדב ותרמה בכל מקום שבו יכלה עם החיוך שלה והמילה הטובה, במוקד הקורונה בתחנת מד"א בחיפה, בסיוע לעובדים ולמתנדבים שהיו בבידוד ובכל דבר שביקשו את עזרתה. כולנו איבדנו מתנדבת מיוחדת שהייתה הלב הפועם של התחנה. יהי זכרה ברוך".