סמוטריץ מבקש מכולם לחכות שבוע עם הפוליטיקה, וזאת הסיבה

חבר הכנסת מהציונות הדתית העלה פוסט לפייסבוק שמבקש מכולם לחכות שבוע עם הדרמות הפוליטיות כיון שהתחיל עם בנו את שביל הגולן

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 25/04/22 10:02 כד בניסן התשפב

סמוטריץ מבקש מכולם לחכות שבוע עם הפוליטיקה, וזאת הסיבה
ח"כ סמוטריץ', צילום: מאיר אליפור

בין חילופי האשמות על הזמנות של אוכל לבית ראש הממשלה לדיונים מכריעים בגורלו של עמיחי שיקלי, מצא בצלאל סמוטריץ' זמן לעשות עם בנו הבכור, בניה את מסלול "שביל הגולן".

בפוסט בפייסבוק ביקש סמוטריץ' מכל הצדדים לחכות עם הדרמות הפוליטיות כדי שלא ייאלץ להפסיק באמצע את המסלול שאורכו כחמישה ימים

 

כזכור, בשבוע שעבר פנה סמוטריץ' במכתב ליו"ר הכנסת מיקי לוי, בקריאה ל"כינוס מיוחד" של מליאת הכנסת בזמן הפגרה, בכדי לקדם הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-24. בקשתו של סמוטריץ' הגיעה לאחר הודעת רע"מ על הקפאת חברותה בכנסת ובקואליציה.

"כפי שבוודאי ידוע לך היטב", הסביר סמוטריץ' ללוי, "לאחר פרישתם של שותפכם ממפלגת רע״מ מהקואליציה אין לממשלה ולקואליציה רוב. המצב הקיים בו הממשלה היא למעשה ממשלת מיעוט שלא זוכה לרוב בכנסת פוגעת באופן אנוש בדמוקרטיה וכפועל יוצא גם באמון הציבור". 

"הנה כי כן, אין מנוס מלפזר את הכנסת ה-24 ולצאת לבחירות דמוקרטיות. משיש 61 חברי כנסת שאינם חברים בקואליציה אנו קוראים לך לכנס מיד לאחר החג את מליאת הכנסת לדיון בהצעות חוק לפיזור הכנסת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן