אימו של ניר אורבך נפטרה במהלך החג

אחרי תקופה פוליטית לחוצה עם הפגנות רבות מול ביתו. אמו של חבר הכנסת ויו"ר סיעת ימינה שנמצא כעת באור הזרקורים נפטרה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/04/22 21:32 כב בניסן התשפב

אימו של ניר אורבך נפטרה במהלך החג
ניר אורבך. , צילום: דוברות הבית היהודי

שנתיים אחרי שנפטר אביו, במהלך חג הפסח נפטרה יעל אורבך, אמו של חבר הכנסת ויו"ר סיעת ימינה ניר אורבך. חבר הכנסת נמצא בתקופה קשה כאשר משני צידי המפה הפוליטית מופעלים עליו לחצים כבדים בעקבות הפרישה של חברת מפלגתו עידית סילמן מהקואליציה, מהלך שהותיר את הממשלה בלי רוב בכנסת.

בזמן האחרון יש מול ביתו של אורבך הפגנות רבות של אנשי ימין שקוראים לו לפרק את הממשלה, כאשר רק בשבוע שעבר הקים חבר הכנסת אבי מעוז מהציונות דתית את לשכתו מול ביתו של ניר אורבך בעקבות רצון המשטרה לפנות את פעילי 'פתאום קם העם - להפלת הממשלה' שמוחים מול ביתו של אורבך להפלתה הסופית של הממשלה.

היום התנועה פירסמה כי במהלך ימי השבעה הם כלל לא יפגינו ואף הביעו תנחומים: "תנועת פתאום קם העם, ציבור המוחים וצוות  מאהל המחאה משתתפים בצערו של חבר הכנסת ניר אורבך על פטירת אמו. בבניין ירושלים ננוחם במהרה בעז"ה".

ראש הממשלה, נפתלי בנט הביע את תנחומיו: "ברוך דיין האמת. אני משתתף בצער על מותה של יעל אורבך, אימו של חברי היקר, ח"כ ניר אורבך. יעל הייתה אשת חסד ואמת. היא הקפידה להתנדב במד"א בכל יום שישי.  מלווה, מכינה אוכל, נמצאת היכן שצריך אותה. אני משתתף בצערך ומחבק אותך ואת משפחתך הנפלאה בשעה הקשה הזו".

מי שעוד שהגיב לאובדן הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, שכתב: "ברוך דיין האמת. קיבלנו בצער את ההודעה על פטירתה של יעל אורבך ז"ל, אמו של ח"כ ניר אורבך יבדל"א.  משתתפים בצערך ניר ובצער המשפחה. שלא תדעו עוד צער".

גם איתמר בן גביר פירסם הודעת תנחומים: "משתתף בצערו, של יו"ר סיעת ימינה על פטירת אמו יעל ז"ל.  ניר, שלא תדע עוד צער ולא תוסיף לדאבה עוד. ברוך דיין האמת!".

גם חברת מפלגתו, שרת הפנים איילת שקד פירסמה השתתפות בצער "שולחת תנחומין מעומק הלב לחברי ניר אורבך ובני משפחתו על פטירת אימו יעל ז"ל, מן השמיים תנוחמו"