הטיפים שיעזרו לכם לעבור את פסח מבלי לעלות במשקל

בתקופת החגים אנו מרשים לעצמנו לעגל פינות, לאכול יותר, להוסיף כוס יין ולקנח במשהו מתוק, וכל זה עוד לפני כמות המצות המוגזמת - הטיפים של המאמן יונתן כהן שיסייעו לכם לעבור את חג הפסח נכון ומבלי לעלות במשקל

יונתן כהן 20/04/22 14:35 יט בניסן התשפב

הטיפים שיעזרו לכם לעבור את פסח מבלי לעלות במשקל
התעמלות, צילום: shutterstock

חג הפסח בעיצומו , והרבה מתאמנים שואלים אותנו- איך עוברים אותו נכון. אז אני אגיד לכם את האמת, יש הרבה דרכים לעבור את החג ולשמור על המשקל, אבל כמו שאתם כבר מכירים אותי, אני מעודד שמירה על המשקל + על המצב רוח! הנפש שלנו חשובה לא פחות מהמשקל או היעד שלנו, ולכן הכנתי לכם כמה טיפים על איך לעבור את החג שבעים שמחים ומרוצים. 

1. קבלו החלטה, איזה מאכלים בחג אתם יודעים שלא תוכלו לוותר עליהם, המאכלים שאתם מחכים להם שמגיע חג פסח, ועליהם אל תוותרו! אבל כן, נוריד משאר המאכלים שיש בשולחן ונאזן בין הפחמימות לחלבונים בארוחה. 

2. הכינו לעצמכם לו״ז ריאלי- כמה פעמים אני מתאמן בחול המועד? אבל באופן הכי ריאלי שתוכלו, הכניסו בהחלטה את כל השיקולים האפשריים לחג - ילדים, חופשות, תכנונים שכבר סגרתם. הקפידו לא לרדת מאימון אחד בשבוע, כלומר לא להגיע למצב שלא התאמנתן בכלל, אבל! אם יצא שהתאמנתן קצת פחות, הקדישו את זה לעצמכן - גם לכן מגיע זמן להתרענן! ההמלצה שלי- להכניס ללוז שלכן לפחות 2-3 אימונים במהלך חול המועד, זכרו שזה שבוע שבאופן טבעי בלי לשים לב נאכל בו יותר, והאיזון בין האימונים לתזונה בשבוע הזה יהיה משמעותי ביותר ! הלוז שלכן הוא מקדש, ברגע שמשהו נכנס ללו״ז- אתם חייבים לעמוד בו לכן אני מדגיש- הכינו לו״ז ריאלי ליכולות שלכן.

3. הקפידו לשתות הרבה נוזלים! מעבר לכך שהמזג אוויר כבר חם והגוף שלנו דורש מים, שתיה מרובה של מים מסייעת משמעותית לחילוף החומרים ולמערכת העיכול! המלצה שלי- הסתובבו עם בקבוק איתכם, שתוכלו לראות כמה שתיתם ולשתות בהתאם עוד. 

4. החג מאלץ אותנו לצאת מהשגרה שלנו, ולכן חשוב מאוד תמיד לזכור שהחג הוא שבוע ואחר כך חוזרים לשגרה, אנחנו לא רוצים לתת לחג להרוס את התהליך הרזיה שלכם ולכן חשוב כל הזמן להזכיר לעצמנו שתכף החג נגמר, האם זה שווה את זה? זכרו כמה קשה אתם עובדים, ושהפעם אתם עוברים את החג הזה בלי רגשות אשם! המטרה העיקרית שלנו בחג הוא לא לפגוע במה שכבר עשינו, ולא לפגוע במוטיבציה שלנו להמשיך! אז מלאו את עצמכם בביטחון ואהבה, תזכירו לעצמכם כמה שאתם טובים ויכולים.

5. טיפ לעמוסים ביותר מביננו- אם אתם רואים שלא מספיקים להגיע לסטודיו להתאמן- החליפו את המעלית במדרגות, הקפידו לעשות יותר צעדים והליכות, לא לוותר לעצמכם גם בבית! 

כותב הטיפים הוא יונתן כהן, בעלי "ג׳וני פיט-JOHNY FIT" סטודיו מוביל לנשים בירושלים.

כתבות נוספות

המשך באמצעות
שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון
יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר