מתקרבת לציונות הדתית? סילמן ובן גביר השתתפו באירוע הקבלת פני רבו בירושלים

לכבוד החג התקיים בהיכל שלמה בירושלים טקס הקבלת פני רבו בהשתתפות הרבנים הרב אריה שטרן והרב שלמה משה עמאר. באירוע השתתפו גם עידית סילמן ואיתמר בן גביר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/22 14:07 יז בניסן התשפב

מתקרבת לציונות הדתית? סילמן ובן גביר השתתפו באירוע הקבלת פני רבו בירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים

מועדים לשמחה: באירוע הקבלת פני רבו של רבני הציונות הדתית בהיכל שלמה בירושלים השתתפו מאות בני הציונות הדתית. בהקבלת פני רבו השתתפו רבניה הראשיים של ירושלים, הרב אריה שטרן והראשון לציון הרב שלמה עמאר. באירוע נצפו גם חברת הכנסת הפורשת, עידית סילמן וחבר הכנסת איתמר בן גביר.

באירוע השתתפו גם הרבנים מנחם בורנשטיין, הרב דב ליאור, הרב זלמן מלמד, הרב מיכה הלוי, ראש בית הדין בירושלים הרב יגאל איגרא, הרב אלי בן דהן, הרב מרדכי ענתבי, הרב אליקים לבנון ועוד. האירוע התקיים ביוזמת המחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים, בראשות סגן ראש העירייה אריה קינג ובניהול מר יהודה נפתלי.

הרב עמאר ובן גביר

הרב עמאר ובן גביר צילום: דוברות עיריית ירושלים

הרב שטרן באמירה מפתיעה על הר הבית

הרב הראשי של ירושלים, הרב שטרן, קיים אתמול (א') ראיון ברשת ב ובו אמר לגביי העלייה להר הבית: "באופן אישי אני לא עולה להר הבית. אני מאלה שנענים להחלטת הרבנות הראשית מאז שחרור הכותל המערבי והר הבית. אנחנו נמענו לעלות מפני החשש שיש גדר איסור בעליה לא מתואמת ומתוכננת היטב. מי שהרב שלו באופן אישי אומר לו שאפשר לעלות אני אומר באמת שילך ויעלה, אבל רק בתנאי שזה רבו לכל דבר ולא רק בנושא הר הבית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן