התחממות בגזרה בנט: "משימת העל - ביטחון לאזרחי ישראל"; משרד החוץ תקף את הפלשתינים

אחרי המהומות בעיר העתיקה קורא ראש הממשלה להרגעת הרוחות ואומר: "כוחות הביטחון ערוכים לכל תרחיש", משרד החוץ תקף את הפלשתינים "משרד החוץ הפלשתיני בחר להצטרף לגורמים קיצוניים בהפצת פייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/22 16:29 טז בניסן התשפב

בנט: "משימת העל - ביטחון לאזרחי ישראל"; משרד החוץ תקף את הפלשתינים
בנט, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

אחרי בוקר של מהומות בהר הבית ובעיר העתיקה קיים ראש הממשלה נפתלי בנט, הערכת מצב ביטחונית. במהלך הפגישה הדגיש ראש הממשלה כי יש להמשיך ולעשות כל מאמץ על מנת לאפשר לבני כל הדתות לחגוג ולציין את מועדיהם הדתיים בירושלים. עוד הדגיש רה"מ, כי יש להמשיך ולטפל בפורעים שמפרים את הסדר הציבורי ומנסים לפגוע בשגרת החג, וכן הנחה לתגבר את אבטחת האוטובוסים לכותל ולעיר העתיקה.

גורמי הביטחון הציגו את עיקרי תמונת המצב המודיעינית והפעילות המבצעית במוקדים השונים. ראש הממשלה הנחה להמשיך את הטיפול בגורמים מסיתים שמפיצים פייק-ניוז וסרטונים ערוכים על אלימות כנגד מתפללים מוסלמים במטרה להלהיט את השטח ולפגוע בשגרת הרמדאן.

משרד החוץ: "מקום לפעול להרגעת הרוחות בחר משרד החוץ הפלשתיני להצטרף לגורמים קיצוניים בהפצת פייק-ניוז"

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "משימת העל היא מתן ביטחון לאזרחי ישראל בכל רחבי הארץ. כוחות הביטחון ממשיכים לקבל מהדרג המדיני יד חופשית לכל פעולה שתעניק ביטחון לאזרחי ישראל. אנחנו פועלים להרגעת השטח מחד, ומאידך פועלים באופן נחרץ נגד גורמים אלימים. כוחות הביטחון ערוכים לכל תרחיש".

במשרד החוץ התייחסו גם הם להפצת הפייק-ניוז ותקפו את משרד החוץ הפלשתיני: "במקום לפעול להרגעת הרוחות בחר משרד החוץ הפלשתיני להצטרף לגורמים קיצוניים בהפצת פייק ניוז, במטרה להביא להסלמה ולאלימות. ישראל שומרת על חופש הדת והפולחן בירושלים, במקומות הקדושים לשלוש הדתות החוגגות בתקופה זאת את חגיהן.  ‏כל ניסיון להציג תמונה אחרת שקרית הינו בגדר רוח גבית לארגוני הטרור הפלשתינים ולפושעים".