רפורמה בסלולר: מנויים כשרים יוכלו לנייד מספרים, הח"כים החרדים תוקפים

יעורר את הרחוב החרדי? שר התקשורת החליט כי מיד לאחר חג הפסח יפורסם פרוטוקול הדיון שיאפשר לחברות הסלולר לנייד מספרים למנויים בעלי טלפון כשר | גפני: "הנדל חצוף, עז פנים ומתנהג כדיקטטור ללא עם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 11:15 יג בניסן התשפב

רפורמה בסלולר: מנויים כשרים יוכלו לנייד מספרים, הח"כים החרדים תוקפים
השר יועז הנדל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרפורמה יוצאת לדרך: שר התקשורת יועז הנדל החליט היום (ה') כי חברות הסלולר יאפשרו ניוד מספרים למנויים בעלי טלפון כשר. מיד לאחר החג יפורסם פרוטוקול הדיון ותאריך יישום ההחלטה שתאפשר לכל חרדי המחזיק בטלפון כשר ומעוניין לנייד את מספרו - לעשות זאת.

הנדל קיבל את ההחלטה על שינוי המדיניות בנוגע לניוד הקווים הכשרים ופתיחה לתחרות בתום שימוע בנושא והמלצות הדרג המקצועי במסגרת הרפורמה בסלולר שמבצע שר התקשורת. במסגרת ההחלטה, ילדים מתחת לגיל 18 יוגבלו.

ח"כ גפני אמר על ביטול הקומה הכשרה: "יועז הנדל חצוף, עז פנים ומתנהג כדיקטטור ללא עם. נעשה כל מאמץ לתקן את העוול הזה". גם ח"כ מאיר פרוש תקף: "אם שר התקשורת הנדל החליט לתת סטירת לחי לציבור החרדי וזו ה"מתנה" שלו לחג פסח - שיבושם לו. זה בהחלט משקף את הרוע והזלזול של הממשלה כלפינו".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן