ברוך דיין האמת: נקבע מותה של הודיה מעודד שנפצעה בתאונה בבנימין

חצי שנה אחרי התאונה הקשה בה נהרגו שני ילדיה, טוב ראי והללי, הלכה לעולמה גם אם המשפחה הודיה מעודד. כזכור, אב המשפחה נפצע אנוש אך התעורר מהתרדמת כעבור שבועיים והחל בהליך שיקום ארוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 10:57 יג בניסן התשפב

ברוך דיין האמת: נקבע מותה של הודיה מעודד שנפצעה בתאונה בבנימין
משפחת מעודד, צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: נקבע מותה של הודיה מעודד שנפצעה קשה לפני חצי שנה בתאונה בבנימין. כזכור, לפני חצי שנה אירעה תאונת דרכים קשה סמוך לעופרים. בתאונה הייתה מעורבת משפחת מעודד מהיישוב ברוכין בשומרון, ושני ילדיהם הקטנים, הבן טוב ראי, והבת הללי שקיפחו את חייהם.

אב המשפחה יניב למד בישיבת אלון מורה, לאחר החתונה התגוררו לזמן קצר באלון מורה, לאחר מכן עברו לרחובות ולאחר מכן לפני מספר ימים עברו לישוב ברוכין שבשומרון. בתאונה נהרגו גם שני פלשתינים - אחמד וזיאד שלש, בני 17 ו-19 מהכפר שקבא. האם הודיה, שהייתה בהריון מתקדם, איבדה את העובר.

לפני מספר חודשים ואחרי הליך השתקמות ארוך, פרסם האב יניב שתי בקשות עבור עם ישראל. "תודה רבה לכולם על התפילות וההתגייסות הרחבה עבורנו. אין לי ספק שאני עומד על רגליי לאחר שלפני חמישה שבועות הייתי במצב אנוש, וקצב ההתקדמות שלי הרבה יותר ממה שמצפים הרופאים - זה בזכות התפילות וההתגייסות הרחבה של הציבור הישראלי על כל גווניו".

בקשתו השנייה נגעה לאישתו הודיה. "בבקשה, שכל אחד מכם יוסיף טוב בעולם בדרך בה הוא מתחבר. מי שרגיל להתפלל שיתפלל עבורה, הודיה איילת השחר בת אסתר. מי שרגיל ללמוד תורה או להוסיף טוב בעולם בדרכים אחרות - שיעשה זאת".