עמית סגל תוקף בחריפות את גדעון לוי: "פרובוקטור תאב תשומת לב"

הפרשן הפוליטי הבכיר התייחס לעיתונאי "הארץ", לאחר עוד מאמר שנוי במחלוקת. סגל כתב: "לגדעון לוי לא באמת אכפת מהפלסטינים, כמו שהוא לא באמת מעריך את נתניהו" והסביר מדוע בעיניו הוא מתעסק בנושאים הללו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 17:50 ט בניסן התשפב

עמית סגל תוקף בחריפות את גדעון לוי: "פרובוקטור תאב תשומת לב"
גדעון לוי. עוד פרובוקציה, צילום: פלאש 90. אמיר לוי

התגובות לפיגוע הקשה בדיזינגוף: עיתונאי הארץ גדעון לוי, ידוע במאמריו הפרובוקטיביים שמעוררים את זעמו של הימין בישראל. הבוקר (א') הוא פרסם מאמר שכותרתו "גם רעד חאזם רצה HAPPY HOUR" והצליח שוב במשימתו, כאשר גם עמית סגל היה בין התוקפים.

"הוא רוצה להזכיר את קיומו ולהגיד: אם לי לא יהיו חיים וזכויות כאלה, גם לכם, שיושבים בפאב מולי, לא יהיו לעולם"

לוי כתב כי זו הייתה התקוממות כנגד המעשים שמבצעת ישראל בג'נין, והסביר את מניעי המחבל. "זאת הייתה תמונת מראה שכמו נלקחה מסרטים. צעירים בני אותה ארץ ואותו גיל, יושבים זה מול זה: הזר כביכול על הספסל הציבורי, מתוח ונסער, ומולו המקומיים בפאב, בבילוי של יום חמישי בערב. בימים שקדמו לערב הנורא, הרגו חבריהם של הצעירים מהפאב, חיילי צה"ל ושוטרי מג"ב, חמישה צעירים במחנה הפליטים שלו ועכשיו הוא יוצא להרוג בהם בלא אבחנה".

סגל

סגל. "אין לי עניין" צילום: Hadas Parush/Flash90

"היושבים מולו הם הדמויות שהוא היה רוצה להיות", אבחן לוי. "החיים שגם הוא היה רוצה לחיות, החירות וההזדמנויות שגם הוא היה רוצה לקבל. הוא רוצה להזכיר את קיומו ולהגיד: אם לי לא יהיו חיים וזכויות כאלה, גם לכם, שיושבים בפאב מולי, לא יהיו לעולם. זה כל הסיפור".

עמית סגל: "העיסוק בו נועד לפרנס את שושלת שוקן ולסדר לנ"ל הופעות בטלוויזיה"

עמית סגל כתב בתגובה לדברים: "לגדעון לוי לא באמת אכפת מהפלסטינים, כמו שהוא לא באמת מעריך את נתניהו. מדובר בפרובוקטור תאב תשומת לב. מי שאכפת לו מערבים לומד ערבית, מי שליבו יוצא לנתניהו לא חייב לכתוב על זה הביתה. העיסוק בו נועד לפרנס את שושלת שוקן ולסדר לנ"ל הופעות בטלוויזיה. ובשני אלה אין לי עניין מיוחד".