פרישת סילמן מרב מיכאלי מודה: "רגע לא פשוט לקואליציה"

שרת התחבורה ויו"ר העבודה התייחסה לפרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה והבהירה כי תעשה "כל מאמץ להשארת הממשלה הזאת פועלת" | חבר הכנסת בליאק מיש עתיד שלל הצטרפות לממשלת ימין בלי נתניהו: "הליכוד לא כשיר"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/04/22 12:15 ה בניסן התשפב

מרב מיכאלי מודה: "רגע לא פשוט לקואליציה"
מיכאלי ובנט, "משבר לא פשוט", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע הודעת הפרישה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, והעתיד הלא ברור של הממשלה, יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי התייחסה לטלטלה הפוליטית, זאת במסגרת סיור שקיימה בנמל אשדוד.

"אנחנו ברגע לא פשוט לקואליציה שלנו. משברים בפוליטיקה זה דבר שקורה וזה אכן משבר לא פשוט", אמרה מיכאלי והבהירה כי, "מפלגת העבודה ואני מחוייבות לעשות כל מאמץ להשארת הממשלה הזאת פועלת, עובדת ומתפקדת. כל מי שטובת מדינת ישראל לנגד עיניו צריכות וצריכים לעשות מאמץ כדי שהממשלה הזאת, שעובדת כמו שהרבה זמן לא עבדו פה ממשלות, תשמר ותישאר". 

חבר הכנסת ולדימיר בליאק ממפלגת יש עתיד אמר לחדשות כיפה: "אני מקווה שנצליח להתקדם כי הממשלה הזאת חשובה. אני תמיד אמרתי שזאת קואליציה מורכבת, 8 מפלגות של ימין, מרכב ושמאל, אנחנו ביש עתיד מעדיפים לפתור את המחלוקות בדרך שונה, אבל אני לא נוהג להעביר ביקורת על חבריי בקואליציה".

"זאת קואליציה חשובה ומתפקדת וגם הבוקר אני קורא לכל המרכיבים שלה לשמור עליה", המשיך בליאק, "ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי עובדים הבוקר כדי לפתור את המשבר, וזה משבר שאי אפשר להתעלם ממנו. הוכחנו שאנחנו יודעים פוליטיקה ויודעים לנצח וגם הפעם נעשה הכל כדי לנצח".

תשב בממשלת ליכוד שלא בראשות נתניהו?

"אני חלק מיש עתיד ולא דנו בזה. זה רלוונטי ולא חושב שהליכוד במצב הנוכחי כשיר להנהיג את המדינה".