צפו מרגש: הלוחם שנפצע בפיגוע הירי הגשים חלום

צוות מד"א שהציל את חייו של לוחם מג"ב בפיגוע הירי בחדרה, הגשים לו חלום והביא אותו באמצעות אמבולנס המשאלות של מד"א לצפות במשחק כדורגל | "ייתכן ולא הייתי כאן היום""

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/22 21:35 ד בניסן התשפב

מרגש: הלוחם שנפצע בפיגוע הירי הגשים חלום
הלוחם מגשים חלום, צילום: דוברות מד"א

לפני כשבוע וחצי, נפצע א' לוחם מג"ב בפיגוע הירי בחדרה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי מציל חיים ופינה אותו לבי"ח, אמש (ב') נסגר המעגל כאשר אותו הצוות של מד"א הגיע עם אמבולנס המשאלות לבית החולים הלל יפה והגשים לו משאלה מיוחדת להגיע למגרש הכדורגל ולצפות במשחק העונה של מכבי חיפה.

צפו: הלוחם מגשים חלום

בשבוע שעבר הגיע לבקר את א' חובש בכיר במד"א אביהו גרסגרין ששמע כי א' מעוניין להגיע למשחק העונה של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. אביהו מיד רתם את יונת דסקל-דגן אחראית אמבולנס המשאלות במד"א שיזמה את שיתוף הפעולה עם אצטדיון סמי עופר ומכבי חיפה. אתמול כאמור אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום הגיע אל בית החולים, יחד עם הפראמדיקים של מד"א צביקה וייס ויובל אליהו שהצילו את חייו של א' בשטח לאחר הפיגוע ויחד סגרו מעגל כאשר נסעו לאצטדיון סמי עופר בחיפה למשחק העונה של מכבי חיפה בכדורגל - קבוצתו האהובה של א'.

"בלעדיהם ייתכן ולא הייתי כאן היום"

על סגירת המעגל המרגשת סיפר א', שוטר מג"ב שנפצע בפיגוע בחדרה: "צביקה ויובל טיפלו בי בזירת הפיגוע בצורה הטובה ביותר, בלעדיהם ייתכן ולא הייתי כאן היום. התרגשתי מאוד לפגוש אותם כשהם באו לבקר אותי כשהייתי מאושפז ואני מתרגש מאוד שהם סוגרים איתי את המעגל ומלווים אותי, שבוע אחרי הפציעה לצפות במשחק באצטדיון סמי עופר. לראות את מכבי חיפה מנצחים ולפגוש את השחקנים זו ממש הגשמת חלום עבורי ואני מודה לכל מי שלקח בזה חלק וסייע, לאנשי אמבולנס המשאלות של מד"א, לקבוצה ולאצטדיון. עכשיו אני מתרכז בהחלמה ורק רוצה לחזור לשרת יחד עם החברים שלי ולשמור על עם ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן