בנט בביקור אצל הלוחמים שנפצעו בג'נין: "אמיצים ונחושים"

בנט מבקר את מפקד הימ"מ שנפצע קשה בקרב היריות עם מחבלים בג'נין במסגרת חיסול כנופיית טרור והיום שב להכרה | ראש הממשלה לפצועים: "התרשמתי עמוקות מהנכונות לסכן את החיים למען ביטחון המדינה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 04/04/22 13:14 ג בניסן התשפב

בנט בביקור אצל הלוחמים שנפצעו בג'נין: "אמיצים ונחושים"
בנט בביקור, צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ב') בבית החולים רמב"ם את הלוחמים שנפצעו במהלך פעילות סיכול חוליית הטרור בג׳נין ובפעולות מבצעיות נוספות בצפון השומרון בסוף השבוע. בנט שוחח עם לוחמי ימ"מ ודובדבן, רב-סמל בכיר ת' ורב-סמל א', ושמע מהם על המבצעים בהם השתתפו בסוף השבוע לסיכול חוליית הטרור, בתוך כך פעולות החילוץ תחת אש.

לאחר מכן, פגש בנט את מפל"ג ימ"מ, סגן ניצב ש׳, לאחר שאתמול חל שיפור במצבו. בביקור השתתפו מפקד משמר הגבול, סגן מפכ"ל המשטרה, מפקד הימ"מ, מפקד חטיבת הקומנדו ומנהל בית החולים רמב"ם.

במהלך הביקור אמר בנט כי בשם אזרחי ישראל הוא מאחל החלמה מהירה ללוחמים ומודה להם על עבודתם הקשה: "פגשתי היום את ש׳, ת׳ וא׳, לוחמים אמיצים ונחושים שמקדישים את חייהם, תוך סיכון חיים, למען הכלל. התרשמתי עמוקות מרוח הקרב שהם הפגינו בסוף השבוע, מהחתירה למגע ומהנכונות לסכן את חייהם למען ביטחון המדינה".

נזכיר כי לפני יומיים, בליל שבת במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ, היחידה ללוחמה בטרור של משמר הגבול, שב"כ וצה"ל חוסלו 3 מחבלים בין ג'נין לטולכרם בקרב יריות. בעת ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. במהלך הקרב נפצע אחד המפקדים באורח קשה, והיום שב להכרה.

רק אתמול סוכל פיגוע נוסף בכביש 6 ליד מחלף נחשולים על ידי לוחמי ימ"מ שעצרו חשוד בכוונות לביצוע פעילות טרור. החשוד, ערבי שוהה בלתי חוקי הועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי. הכביש שנסגר בעקבות המעצר נפתח לתנועה.