בנט בהערכת מצב: "טרור הוא לא דבר חדש"

ראש הממשלה קיים דיון עם פורום מטה השירות בשב"כ וציין כי הנחת העבודה היא שיהיו עוד ניסיונות לבצע פיגועים. "הטרור והאלימות לא הזיזו אותנו בעבר. להיפך, הם איחדו אותנו וחישלו אותנו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/04/22 20:57 א בניסן התשפב

בנט בהערכת מצב: "טרור הוא לא דבר חדש"
בנט, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

על רקע המצב הביטחוני הרגיש, ולאחר שבוע קשה בו נרצחו שבעה ישראלים ברחובות ישראל, ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר הערב (שבת) במטה שירות הביטחון הכללי בתל אביב וקיים דיון עם פורום מטה השירות. 

"אנחנו בעיצומו של מאמץ משותף, של כל כוחות הביטחון, לעצור את רצף הפיגועים האחרונים ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל", אמר בנט וציין בדבריו את הפעולה המוצלחת של ימ"מ, צה"ל והשב"כ במהלך השבת לסיכול חוליית טרור בג'נין. 

"אנחנו בהחלט מניחים שיהיו עוד הרבה ניסיונות ואנחנו בשעות אלה פועלים כדי למנוע גם אותם. אנשינו פועלים באומץ רב, סביב השעון, בסביבה עוינת ואלימה, ואני רוצה למסור פה החלמה מהירה לפצועים בפעולה. לפני מספר חודשים פגשתי את סגן-ניצב ש׳ בבסיס הימ"מ, ומדובר על אחד מטובי מפקדי השדה של מדינת ישראל. במוצאי השבת דיברתי עם מפקד הימ"מ שתיאר לי את פרטי האירוע, וכולנו מאחלים החלמה לפצועים. 

"המטרה היא לבלום את המחבלים, היכן שהם נמצאים - רצוי בשלבי תכנון, אם לא אז בשלבי ביצוע או ממש בזירה. לכן, אנחנו דואגים שבמקביל לפעולות היזומות שלנו בשטח, יהיו יותר כוחות פרוסים ברחבי הארץ כדי לגדוע את הגל הזה בתחילתו. המשטרה במתכונת מורחבת, צה"ל בתגבור ענק ברחובות ישראל והמטרה שלנו היא לקיים חיי שגרה, תוך עירנות אזרחית ופעולות נחרצות של כוחות הביטחון.

צילום: דובר צה"ל

ראו, טרור הוא לא דבר חדש. פעם זה חמאס, פעם זה ג׳יהאד איסלאמי, הפעם יש מעורבות מסוימת של דאע"ש. הטרור והאלימות לא הזיזו אותנו בעבר. להיפך, הם איחדו אותנו וחישלו אותנו, וגרמו לנו להיאחז פה בארץ שלנו ולהגן על המדינה שלנו בכל הכוח, ביחד.

אנחנו נעבור גם את התקופה הקשה הזאת. יש לנו את כוחות הביטחון הטובים בעולם. אני מבקש להודות במיוחד לראש השב"כ רונן, לאנשי השירות - הלוחמים והלוחמות, האנשים הטובים, המקצוענים והמסורים, שביחד עם השוטרים של משטרת ישראל ולוחמי צה"ל, נותנים את הנשמה כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחיות בשלום ובשלווה".