החלה עדותו של שלמה פילבר: "נתניהו הוא מושא הערצתי"

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר יגיע לבית המשפט המחוזי למסור את עדותו בכל הנוגע ליחסיו של נתניהו עם בזק | בדומה ליומה הראשון של עדות ניר חפץ, גם לזו של פילבר יגיע ראש האופוזיציה נתניהו | בטוויטר צייץ פילבר: "תכף אשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 08:42 כ באדר ב'

החלה עדותו של שלמה פילבר: "נתניהו הוא מושא הערצתי"
צילום: פלאש 90

עוד שלב משמעותי במשפט נתניהו: היום (ד') התייצב בבית המשפט המחוזי בירושלים מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה (מומו) פילבר. הוא היה בתפקידו מיוני 2015 עד ליולי 2017 ועל התקופה הזו הוא ימסור את עדותו.

לפי דיווחים מהאולם, התובעת יהודית תירוש מהפרקליטות שאלה אותו לגבי יחסיו עם בנימין נתניהו. פילבר אמר על נתניהו שהוא "מושא הערצתו", והוסיף כי "אם אמרתי שאני אוהב את האיש אז כן גם היום".

העדות תימשך שבועות ארוכים

העדות נוגעת ברובה לתיק 4000 אך תהיה לה גם השפעות על תיק 1000, כך לפי גורמים שונים. לפי ההערכות העדות תימשך שבועות ארוכים. גם בנימין נתניהו יגיע היום לבית המשפט וישמע את העדות, כפי שנהג גם ביומה הראשון של עדות ניר חפץ.

פילבר מתפעל חשבון טוויטר פעיל במיוחד, ולאחרונה כתב בו: "אל תזלזל ביריב נחוש ומלא שנאה. כל הטרלול שהמדינה עוברת כבר שלוש שנים נולד מאיזה 'תיזה' הזויה שהם הציגו וחלחלה כמו תולעת רעילה לגופי החקירה והאכיפה. רק באיחור גדול כולם מבינים עתה שהתשתית העובדתית שהציגו לציבור היתה שיקרית והמציאות חושפת את קלונם (ניסו גם בנושא הגז אך שם נכשלו)".

הבוקר צייץ פילבר תמונה עם הכיתוב: "תיכף אשוב". כזכור, אמש (ג') נחתם הסדר טיעון בתיק 4000 וחברת יורוקום תודה כי שיחדה את נתניהו. כזכור, כתב האישום מייחס ליורוקום אחזקות עבירות של מתן שוחד והלבנת הון בפרשת "4000", מכוח פעולותיו ומחשבתו הפלילית של שאול אלוביץ, שהיה נושא משרה בה. יורוקום תשלם קנס בסך 400 אלף שקל שישולם בתוך שנה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן