"הייתי מזועזע": פראמדיק שהגיע לטפל בפצועים גילה כי הנרצחת היא דודתו

הפראמדיק שהגיע לטפל בפצועים גילה תוך כדי טיפול כי הנרצחת היא אחותה של אימו: "הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 21:02 יט באדר ב'

"הייתי מזועזע": פראמדיק שהגיע לטפל בפצועים גילה כי הנרצחת היא דודתו
אמבולנס של מד"א, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הפיגוע הקטלני בבאר שבע: באיזור השעה ארבע התקבלו פניות על אירוע בבאר שבע, מה שהפך לפיגוע הקטלני בו נרצחו ארבע הישראלים. בתוך דקות בודדות, חובש בכיר במד"א רפאל כהן הגיע לזירה בתחנת הדלק בדרך חברון שם הבחין באישה כבת 35 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה.

פראמדיק מד"א ישראל אוזן סיפר: "הגעתי מהראשונים לזירה וניגשתי לטפל בפצועה שהייתה מחוסרת הכרה. תוך כדי הטיפול אני מזהה שהיא דודתי, אחות של אימי. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום".

גם פראמדיקית מד"א עדי אמירי הגיעה לטפל ברוכב אופניים כבן 45 שנפגע אנושות מרכב בדרך אליהו נאוי ושאר הצוותים הגיעו למרכז המסחרי ברחוב יצחק נפחא והבחינו בגבר כבן 60 ו-3 נשים בשנות ה-40, כולם פצועים מדקירות. מהר מאוד התברר כי מדובר בפיגוע דריסה ודקירה של מחבל במספר זירות.

כאמור, החובשים והפראמדיקים של מד"א קבעו בשטח את מותה של אישה בת 49 שנפצעה במרכז המסחרי והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה 5 פצועים, בהם 3 אנוש תוך כדי פעולות החייאה, את רוכב האופניים שנפצע ברחוב אליהו נאוי, את האישה שנדקרה בתחנת הדלק וגבר שנדקר במרכז המסחרי, לאחר מאמצעי החייאה בחדר המיון, נאלצו הרופאים לקבוע את מותם של השלושה. 2 נשים בשנות ה-40 שנפצעו באורח בינוני מדקירות במרכז המסחרי פונו לבי"ח במצב יציב כשהן בהכרה.