"הראנו לו תמונה של הכלה והוא שמח": השתפרות במצבו של החתן שנפצע קשה במהלך ריקוד

לפני כחודש דווח על חתן פצוע קשה לאחר שנפל משולחן עליו רקד במהלך החתונה שלו. בימים האחרונים החתן התעורר והוא מתקשר עם משפחתו. "הרופאים והמשפחה עדיין בהלם מהנס", אומר קרוב משפחתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 22:21 יח באדר ב'

"הראנו לו תמונה של הכלה והוא שמח": השתפרות במצבו של החתן שנפצע קשה במהלך ריקוד
צילום: shutterstock

בשורות טובות: לפני כחודש דווח על החתונה שנגמרה באסון, במהלכה חתן השמחה הגזים עם הריקודים בהשפעת השמחה ונפל משולחן בגובה שלושה מטרים במהלך ריקוד בעיר מודיעין. באתר כיכ רהשבת מפרסמים כי החתן התעורר לאחר תרדמת בה היה שרוי.

בימים אלה, החתן מאושפז במצב קשה בבית החולים תל השומר והוא התעורר בימים האחרונים והחל לתקשר עם בני משפחתו והרופאים. כזכור, החתן פונה באמצע האירוע אל בית החולים שיבא בתל השומר עם חבלת ראש והוא היה מורדם ומונשם בטיפול נמרץ.

"מדובר בנס של ממש, יש השתפרות במצבו הרפואי מעל לדרך הטבע, הוא מחייך ומזיז את הידיים. הראנו לו תמונה של הכלה בפלאפון והוא שמח, הרופאים והמשפחה עדיין בהלם מהנס", אמר לכיכר השבת קרוב משפחתו. לדבריו "מצבו עדיין קשה ויש לו לעבור עוד שיקום ארוך ומורכב. אני קורא לכל עם ישראל להמשיך להתפלל לרפואתו כמה שיותר".

פרמדיק מד"א, איתי פרץ, סיפר על המקרה המצער: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".