סמים בסמוך לגן ילדים: בגיר וקטין נעצרו בחשד להחזקת מריחואנה וחשיש

בלשי המשטרה ניגשו לבחור שעורר את חשדם וכעבור זמן קצר הבחינו בנהג רכב שהגיע לאסוף את החשוד. בחיפוש שביצעו הבלשים ברכבים נמצאו מעל 8 ק"ג חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה, וכ-20 בקבוקים עם שמן קנביס

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/22 14:46 יג באדר ב'

סמים בסמוך לגן ילדים: בגיר וקטין נעצרו בחשד להחזקת מריחואנה וחשיש
החומרים שנתפסו, צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות יזומה שבוצעה אתמול (ג') בחדרה הבחינו בלשי המשטרה בבחור שעורר את חשדם כאשר הוא ניגש לרכב שחנה בסמוך לגן ילדים, ולאחר מכן ניגש לרכב נוסף שחנה בסמוך. כעבור זמן קצר הבחינו הבלשים בנהג רכב נוסף שהגיע לאסוף את החשוד ועצרו את שניהם.

בחיפוש ברכבים שחנו בסמוך לגן הילדים נמצאו מעל 8 ק"ג חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה מוכן לשימוש, כ-70 סיגריות אלקטרוניות מלאות בחומר החשוד כחשיש וכ-20 בקבוקים הנחשדים להיות שמן קנביס.

שני החשודים תושבי חדרה בגילאי 16, 26 נעצרו במקום על ידי בלשי ושוטרי התחנה ובסיום חקירתם נכלאו. היום יתקיים דיון בבית המשפט חדרה בבקשה להאריך את מעצרם.

באותו נושא. דוברות המשטרה עדכנה היום כי עצרה במהלך החודש תושב אור יהודה בן 43 שעבד כנהג מונית והסיע נוסעים וזאת ללא רישיון נהיגה. השוטרים הבחינו בחשוד כשהוא מעלה נוסעים ועצרו את הרכב בכביש 1 בזמן שעשה את דרכו לכיוון ירושלים. בבדיקה שנערכה לחשוד עלתה אינדיקציה כי נהג תחת השפעת סמים. 

השוטרים סייעו לנוסעים להגיע ליעדם, וכאמור, עצרו את החשוד לחקירה. החשוד נעצר והובא לחקירה שבסיומה נשלח למעצר בית. המונית הושבתה ל-30 ימים.