ראש העיר מרגיע את ההורים המודאגים: "אין מה לחשוש מחטיפה"

המשטרה פתחה אתמול בחקירת תלונה בדבר ניסיון חטיפת ילד בן 12 בסמוך לגן משחקים ברמת גן | ראש העיר כרמל שאמה הכהן שלח מסר להורים: "לי יש בת, בת 12, יכולה להסתובב חופשי בכל מקום בעיר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/03/22 12:04 יג באדר ב'

ראש העיר מרגיע את ההורים המודאגים: "אין מה לחשוש מחטיפה"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אם לילד בן 11 מרמת גן פרסמה אתמול בקבוצת הפייסבוק "הורים רמת גן-גבעתיים" כי גבר ניסה לחטוף את בנה סמוך לגן משחקים בעיר. האם תיארה כיצד בנה שיחק עם חבריו ולפתע הגיע "גבר בן 30-20 עם זקן ג'ינג'י ומבנה גוף רחב". לדבריה הגבר ניסה לשכנע את בנה להצטרף אליו ולהיכנס לרכבו, הבן וחבריו הצליחו להימלט. הבוקר (ד') בראיון ב-103FM, התייחס ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, לאירוע המטריד.

אזרחים מעידים שראו מקרים דומים ומתארים בצורה דומה את התוקף. שאמה הכהן פתח ואמר כי המשטרה חוקרת אירוע אחד. "מדובר בילדים שלנו, אז כל הורה נזעק בגלל רסיסי שמועות. הייתה פאניקה ואין סיבה לפאניקה, זה חבל. אין ממש סיבה לפאניקה, המשטרה מטפלת בזה".

"לי יש בת, בת 12, יכולה להסתובב חופשי בכל מקום ברמת גן. תמיד אנחנו מסבירים להם ממה להיזהר, לאן ללכת, לאן לא להיכנס, מה השעות, עם מי ללכת ביחד, עם מי לא. אין מה לחשוש מעבר לחשש שקיים כל הזמן". עוד הוא סיפר: "התכתבתי עם האבא והאימא ובעיקר לראות מה שלום הילד. אני בקשר ישיר איתם".

ממשטרת ישראל נמסר אתמול: "עם קבלת התלונה אמש (ב'), המשטרה פתחה בחקירה שמצויה בראשיתה, במסגרתה יבוצעו כלל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".